Vælg en side

HubSpot Marketing Hub 2020 – Hvad er det?

af | 28. feb 2020 | HubSpot, Inbound Marketing

28 min læsning
HubSpotFreeCRM

HubSpot er en alt-i-én salgs- og marketing automation platform, som giver dig mulighed for at optimere og samle alle arbejdsprocesser ét sted. Med HubSpots Marketing Hub får du en samlet platform til alle dine marketingaktiviteter – lige fra automation flows og leadgenerering til blogging og søgemaskineoptimering. Kort sagt: dit daglige udgangspunkt for al marketing.

Marketing Hub giver dig mulighed for at automatisere e-mails og opbygge workflows, udarbejde blogindlæg og landingssider, opsætte formularer, pop-ups og livechats, oprette betalte annoncer og organiske opslag på sociale medier og Google, samt styre hele din søgemaskineoptimering. Marketing hub hjælper dig med at tiltrække og konvertere leads, alt imens du kan tracke dine besøgendes aktiviteter og adfærd med det indhold du sender. Selvfølgelig med et fuldt-ud integreret CRM, der kan give frihed til at lave lige præcis de segmenteringer og lister, du har behov for.

Der er forskellige ting, du skal overveje, før du investerer i en platform som HubSpot. Eksempelvis skal du overveje størrelsen på din virksomhed, din salgsprocesser, din målgruppes købscyklusser og den mængde tid og kræfter, du i har råd til at bruge investere. Er du tilfreds med dine arbejdsprocesser, som de ser ud nu – eller kan du hente store synergier ved at samle dine værktøjer, software og aktiviteter ét sted? En væsentlig pointe er, at en investering i HubSpot ikke blot giver dig nye redskaber. Det ændrer dine vaner og dine arbejdsrutiner.

Uanset hvilke behov du sidder med, har HubSpot typisk en passende løsning til dig, som ønsker at samle, automatisere og forbedre dine aktiviteter. HubSpot har flere løsninger til rådighed, der sikrer, at enhver virksomhed inden for de fleste budgetter kan drage fordel af HubSpot-platformen. Den vigtigste overvejelse ligger ikke i selve løsningen, men hvorvidt dit produkt eller din ydelse kvalificerer en købsrejse, hvor det giver mening at følge et kundeemne over en given periode.

I dette blogindlæg vil du finde disse emner:

KONTAKT

Er HubSpot det rette valg for din virksomhed? Lad os hjælpe dig med en vurdering af behov og løsninger.

HubSpot gør din hverdag lettere

HubSpot tilbyder en række såkaldte ‘Hubs’, der hver især hjælper med at forbedre din virksomheds funktioner – fra marketing og salg til kundeservice og after sales. På den måde sikres der synergier og sammenhæng på tværs af virksomheden og den frygtede silo-effekt forsøges nedbrudt.

HubSpots software består af:

  • HubSpot CRM
  • Marketing Hub
  • Sales Hub
  • Service Hub
HubSpot topic cluster

Alle dele er integreret på én og samme platform. Du kan derfor endeligt sige farvel til et hav af forskellige værktøjer og systemer, men i stedet se frem til et scenarie, hvor alt tager udgangspunkt i samme platform.

Du behøver ikke købe ind på alle ‘Hubs’ for blot at have én af delene. Det smarte ved HubSpot er nemlig, at du kan tilkøbe den software, som passer til din virksomheds behov lige nu, og hen ad vejen, som din virksomhed vokser, tilføje flere funktioner.

Hver for sig giver de forskellige dele dig mulighed for at planlægge, automatisere og effektivisere relaterede områder – f.eks. automatiserede e-mails i marketing. Tilsammen giver de tre dele dig en kraftfuld platform, der gør det muligt at sikre leads, der på alle trin af kunderejsen får den bedste oplevelse af din virksomhed, dine medarbejdere og dine produkter eller ydelser.

Eksempel: Lad os sige, at nogen udfylder en formular på dit website for at downloade en e-bog, du har udarbejdet. Hvis du bruger HubSpot, oprettes dit lead straks i CRM-systemet. Derfra kan du se, hvilke sider personen har besøgt, hvilke calls-to-action, de har klikket på, og hvor mange gange de har besøgt dit website. Når personen har udvist tilpas mange købssignaler gennem sin adfærd, kan salgsafdelingen tage over fra marketing og arbejde på at lukke kunden. Herefter kommer kundeservice i spil for at styrke relationen og loyaliteten.

I dette blogindlæg vil vi fokusere på Marketing Hub, så du kommer helt under huden på, hvilke pakkeløsninger der er, og hvilke behov værktøjerne kan hjælpe dig med dig.

GUIDE

Hvorfor skal du overveje HubSpot?

Hvad er Marketing Hub?

Helt basic er Marketing Hub en browserbaseret såkaldt software-as-a-service (SaaS). Du får en hel platform til rådighed med værktøjer og funktioner, som samler alle dine marketingaktiviteter det samme sted.

Content marketing

Marketing Hub giver dig mulighed for generere kvalificerede leads. HubSpot bruger ofte udtrykket: ‘the right content, to the right people, at the right time’. For at dette er muligt, giver Marketing Hub dig redskaber til, at du kan følge dine potentielle leads hele vejen igennem deres interaktion med dig og din virksomhed. Marketing Hub består af værktøjer, som HubSpot betegner som marketingværktøjer. Det er værktøjer der hjælper dig med at skabe content, indsamle leads og styrke relationen til disse leads indtil de bliver kvalificerede og salgsklare.

En af de helt store styrker med HubSpot Marketing Hub er den samlede dataindsamling og tracking. Det vil sige, at du kan spore brugeraktivitet på dit website og linke det direkte til dine kontakter i det gratis, medfølgende CRM. Så i stedet for at arbejde i blinde og samle bidder fra forskellige steder eller blot tage beslutninger baseret på antagelser, giver HubSpot dig detaljeret relevant data og dermed handledygtige beslutninger.

Du kan bruge Marketing Hubs kampagneværktøj til at planlægge, organisere og rapportere på dine kampagner, så du nemt kan holde øje og vurdere målsætningerne og succesen for dine kampagner.

Content marketing strategy

 Marketing Hub pakker

Marketing Hub – ligesom resten af HubSpots software – kommer i forskellige pakker. Hver pakke har forskellige funktioner, begrænsninger og muligheder.

HubSpot Marketing Hub kommer i tre forskellige løsninger:

  • Marketing Hub Starter, en alt-i-en-software, der også inkluderer e-mails og 12 yderligere funktioner, der hjælper virksomheder med at vokse.
  • Marketing Hub Pro, for mere erfarne marketingfolk til at køre komplette indgående kampagner i skala med automatisering.
  • Marketing Hub Enterprise, til avancerede marketingteam, der ønsker at køre avanceret analyse og rapportering og som typisk har forskellige teams på forskellige markeder.
Læs herunder om de forskellige pakker, og bliv afklaret med, hvilken der dækker dit behov.
GUIDE

Læs om hvordan HubSpot kan hjælpe din virksomhed med at optimere marketingaktivter. 

HubSpot CRM Free: Gør besøgende til kunder

HubSpot CRM går på tværs af alle ‘Hubs’ og er fundamentet i hele HubSpots platform – uanset om vi snakker marketing, salg eller service.

HubSpot tilbyder en helt et gratis version af deres CRM. På platformen får du en bred vifte af funktioner, der skal hjælpe dig med at strukturere og organisere din data på leads, kunder og virksomheder. Som i ethvert andet CRM.

Bliv klogere på funktioner og værktøjer, du får med i HubSpot CRM herunder.

Kontakter
HubSpots kontaktdatabase er det helt fundamentale i hele HubSpots CRM. Inbound marketing handler om at du bliver klogere på dine potentielle leads, og ved at få informationer om deres aktivitet, kan du skabe personlige og skræddersyet flows. For at dette er muligt, skal du naturligvis have ét sted, en database, hvor alle dine potentielle leads og deres aktiviteter er samlet, og det er det HubSpots kontakter hjælper dig med..

HubSpot er nemt at integrere til de fleste CRM-systemer. Derfor er det let at synkronisere eksisterende oplysninger om leads ind i HubSpot, og I skal dermed ikke starte HELT forfra.
Med en kontaktdatabase, der lagrer informationer om dine leads bliver det nemmere for dig at skræddersy og segmentere kontakten, hvilket øger chancen for at modne leadet og gøre det mere salgsklar.

Typeform pillar page

Conversations inbox og chatflows
Samtaler er en essentiel del af at skabe kontakt med dine potentielle leads. Conversations inbox hos CRM’et samler meddelelser fra livechat, fælles emails, Facebook Messenger og formularer. Det gør det lettere for dig at se, administrere og besvare samtaler fra leads og kunder på ét sted. Chatflows giver dig en basal chatbot, der kan kvalificere leads, booke møder og oprette support tickets.

Typeform pillar page

Aftaler og opgaver
HubSpot CRM giver dig alt, hvad du behøver for at styre din salgspipeline og dine kunder gennem hele deres livscyklus. Track og administrer tilbud på tværs af salgsprocessen. Organiser opgaver og tilknyt dem til kontaktpersoner og virksomheder i din database.

Typeform pillar page

Analytisk indsigt, dashboards og rapporter
Du får analytisk indsigt i dine marketing e-mails, og kan bruge Prospecting til at se, hvilke firmaers IP-adresser dine sider får besøg af. Du har også adgang til standard dashboards, hvor du får indsigt i de mest almindelig data inden for marketing, salg og service.
Med HubSpot gratis CRM, har du adgang til 1 dashboard med 10 rapporter.

Typeform pillar page
I HubSpot CRM får du også adgang til:

  • Templates og snippets
  • Ads
  • Email
  • Tickets
  • Dokumenter
  • Møder
GUIDE

Læs mere om, hvordan gratis værktøjet kan få automatisere og optimere din virksomheds marketingaktiviteter.

Marketing Starter: Tag marketing til næste niveau

I juli 2018 lancerede HubSpot Hub Marketing Hub Starter, da de så et behov for en mere overkommelig pakke, der tilbyder leadgenerering, rapporter, annoncer, sporing af kontaktpersoner og e-mail-marketing til marketingfolk i små og mellemstore virksomheder.

Det er den mindste pakke hos HubSpot og henvender sig til SMV’er der netop gerne vil prøve inbound marketing og leadgenerering af, men endnu ikke har ressourcerne (eller færdighederne) til det på nuværende tidspunkt.
Pakken er også lanceret med henblik på at tilbyde virksomheder, der ikke arbejder så fokuseret med marketing, et indblik i, hvor værdifuldt et fokus på inbound marketing kan være. Og vise at det ikke behøver være bøvlet eller kompliceret, men at det er nemt at skabe leads og glade kunder med de rette værktøjer.

For at generere leads, har du først og fremmest brug for værktøjer til at hjælpe med at pleje disse leads, konvertere dem og gøre dem til loyale og glade kunder. Med landing pages og automatiserede e-mails kan du hurtigt komme i kontakt med websitets besøgende, der udfylder en pop-up-formular.

Læs mere om, hvilke værktøjer og funktioner, du får med Marketing Hub Starter herunder.

Det får du med:

Landingssider og formularer
Tiltræk og konvertere kvalificerede besøgende til leads. Opsæt nemt flotte landingssider og formularer, der konverterer de besøgende. Du kan tracke dine eksisterende formularer, som du har på dit website. Du får også et ‘drag and drop’ værktøj, så du nemt kan tilføje elementer, der får din landingsside til at tage sig godt ud. HubSpots formularer kan du selv udforme, så alle felter passer til dit lead ift. om det er en eksisterende kunde eller en helt ny besøgende.

Typeform pillar page

Ads
Se virkningen af dine annoncer fra klik til køb på tværs af Facebook, Instagram, Google og LinkedIn. Brug målgrupper til at nå ud til mennesker baseret på deres tidligere interaktioner med dig. Du kan oprette annoncer direkte i HubSpot og tracke deres performance. Det er slut med at skulle ind på hver enkelte medie, oprette ‘selvstændige’ annoncer og holde styr på data. I stedet kan du se annoncernes performance holdt op mod hinanden, og tracke hvilket medie der konvertere flest leads.

I Starter-pakken er der begrænsning på, hvilke typer og hvor mange annoncer, du kan lave. Desværre bliver dine målgrupper heller ikke overført og synkroniseret til HubSpot. Men det gør de derimod i Pro eller Enterprise, hvor du kan målrette annoncerne bedre og målgrupperne bliver synkroniseret.

Typeform pillar page

E-mail marketing
Opret automatiserede e-mails uden at være i besiddelse af hverken grafiske eller tekniske kompetencer. Start med en skabelon, tilpas dit layout og personalisér din e-mail for at få højere konverteringsfrekvens. HubSpots e-mail giver dig mulighed for at lave (og igen tilpasse) dine e-mails til dine leads. Ved hjælp af ‘drag and drop’ funktionen, kan du trække og slippe elementer i din e-mail, så den får lige præcis det visuelle udtryk, som du ønsker. Det kræver ingen programmøruddannelse, bare tid og tålmodighed til at sætte sig ind i funktionerne.

Typeform pillar page
Gå skridtet dybere med din e-mail strategi. HubSpots e-mail funktionaliteter tilbyder en masse data om åbnings- og klikrater, heatmaps og meget andet, som du kan bruge til at optimere dine mails.
Typeform pillar page

Din månedlige e-mail begrænsning øges til 5*dit kontakt niveau (det maximale antal kontakter du kan have). HubSpot branding fjernes desuden fra både marketing mails og forms. I forms kan du nu tracke aktiviteten på eksterne forms.

Lister til segmentering
Lav statiske eller dynamiske lister over kontakter baseret på forskellige segmenteringskriterier ved hjælp af funktioner i dit CRM. Brug dem til at sende mere relevante e-mails til målrettede segmenter af dit publikum.

Segmenter dine kontakter ved hjælp af lister, der inkluderer eller ekskluderer parametre, som er netop vigtigt for leads på denne liste. Det kan eks. være personer, der har downloadet et bestemt content offer, personer der ikke har oplyst deres telefonnummer eller bruger hotmail. Segmenterede lister gør det nemmere at holde styr på dine mange leads og deres aktiviteter. Derudover giver de dig informationer, som gør at du bedre kan tilpasse kommunikationen til dem.

Typeform pillar page

Rapporter
Få alle dine væsentlige markedsføringsrapporter ét sted. Lær hvilke formularer der får flest konverteringer, og få vigtige e-mail, annonce, kontakt analyser.

HubSpot er store tilhængere af data. Og tror på at data kan hjælpe med at optimere virksomheders aktiviteter og strategier. Derfor får du naturligvis også et sted, hvor du får et fuldt overblik over alle dine marketingaktiviteter – på HubSpot dashboard. Det er her Marketing Hub er virkelig godt. Du kan selv sammensætte dashboards, så du får overblik over netop de aktiviteter, som er vigtigst for dit arbejde og som du ønsker at tracke på.

Typeform pillar page
I Starter-pakken er det muligt kun at have et enkelt dashboard. Men det giver dig alligevel et godt indblik i, hvordan dashboards fungerer, og viser dig de nødvendige funktioner. Ønsker du at kunne oprette og jonglere mellem flere dashboards, skal du have fat i Pro eller Enterprise.
 

Marketing Pro: Automatisér og personaliser din marketing

Gå skridtet videre end bare de basale marketingaktiviteter og begynd arbejdet med fuldt-ud optimerede og automatiserede kampagner. Marketing Hub Professional har alle de værktøjer, du har brug for, for at etablere din autoritet til et givet lead. Opret blogs, der er optimeret til søgemaskiner, og brug inbound marketing værktøjerne til at strukturere dit website for største mulig organisk rækkevidde. Gennem integrationer som Google Search Console kan du måle din ydelse ved søgning og oprette en plan for at forbedre din placering.

Med HubSpot Pro får du alt, hvad Starter-pakken tilbyder, plus nogle vigtige funktioner. Denne pakke er også den mest populære, og det er med god grund. Læs mere for at finde ud af, hvilke vilde funktioner, du får til din leadgenerering og automatisering.

I Pro får du først og fremmest mulighed for at A / B-test, og det er en fantastisk funktion. Eksperimentering er en stor del af inbound marketing. For at få det bedste resultat, de bedste åbningsrater, clickrater, CTA’er, landingssider, interaktion osv., handler det om at prøve sig frem, og finde netop dét, som vækker dine leads nysgerrig. Dette giver dig mulighed for konstant at forbedre dine metoder baseret på, hvordan dine besøgende og kontakter reagerer på ting som kopi og farve. Du vil være i stand til at blive bedre og bedre til at tale med din virksomheds personas, og være i stand til at lære af hver kampagne, du foretager.

GUIDE

Lær mere om de fundamentale ting i inbound marketing.

Hos Itch Marketing tester vi også hele tiden af. For at finde den ‘gyldne vej’, hvis det kan lade sig gøre overhovedet, prøver vi nye ting og funktioner af.

Den anden vigtige funktion, du får med Pro, er automatisering. Hvis du virkelig ønsker at få HubSpot til at arbejde for dig snarere end du arbejder i HubSpot, er automatisering nøglen. Du kan oprette e-mail-plejende workflows, der udløses, når en besøgende bliver til et lead eller tager en bestemt handling (dvs. ikke åbner din e-mail, downloader et andet tilbud), der sender e-mails i rækkefølge, uden at du nogensinde behøver at gøre noget.

Dette er et utroligt kraftfuldt værktøj, der giver et lille marketingteam mulighed for at pleje en stor mængde kontakter meget personligt.

Pro-pakken er et godt værktøj for virksomheder, der ønsker at gå all-in med inbound marketing – og har ressourcerne til det. Den enkelte persons arbejdsproces bliver effektiviseret og automatisering gør også hverdagen lettere. Så har du ikke uendelig af penge til marketing, er Pro en effektiv måde at optimere arbejdet med inbound marketing.

Blogging
Publicer relevant, engagerende, konverteringsoptimeret indhold med værktøjer, der fremskynder oprettelsen, holder formateringen konsistent og gør det let at optimere til søgning.

Inbound marketing er fokuseret på at opbygge tillid og levere indhold, der er vigtigt for målgruppen. Blogs er en vigtig brik i inbound marketing, der skal hjælpe kunden gennem købsrejsen. HubSpots blog gør det nemt at oprette og optimere indhold med anbefalinger og målinger på, hvilke artikler der gør en forskel.

Som nævnt tidligere er HubSpots vilde med data, og denne glæde ses også i deres funktioner til bloggen. Du kan hente en masse statistik om dit blogindlæg, som kan hjælpe dig med at optimere de næste indlæg.

Typeform pillar page

Landingssider
Lav landingssider, der ser perfekte ud på tværs af enheder, og få responsive landingssider som er bygget til at konvertere. Tilføj formularer, der er optimeret til udfyldning med et enkelt klik, og skift automatisk indhold baseret på, hvem der ser din side.

Formålet med landingssider er, at de skal få dine besøgende til at opgive nye oplysninger om dem. I Pro bliver det nemt for dig at oprette en ny landingsside, hvor du kan tilføje relevante formularer. Det smarte ved landingsside funktion er, at der er indbygget et SEO-modul, så du får forslag til hvordan du kan optimere landingssiden og derved øge trafikken.

Typeform pillar page

E-mail
Det geniale ved Pro er bl.a. at du nu kan køre A / B-test (eller splitteste) for at forbedre åbne priser og klikfrekvenser. På denne måde kan du teste af, hvilke titler, indhold, CTA’er og grafiske udtryk, der fanger dine modtageres interesse og interagere med dit indhold.

Marketing automatisering
Lad dine kundeemner finde deres egen vej til køb for at lukke flere tilbud. Med marketingautomation kan du bruge hver leads opførsel til at skræddersy e-mails, indhold, tilbud og opsøge i skala.

Typeform pillar page

Lead scoring
Få adgang til hver kontakts oplysninger og se alle interaktioner, du allerede har haft. Brug disse data til at oprette hypermålrettede kampagner, der lukker flere tilbud.

Det som adskiller HubSpot fra andre CRM systemer er, at der er en indbygget point-funktion. Det kaldes for lead scoring. Det hjælper dig med at prioritere og holde styr på dine leads, og giver dig mulighed for at øge produktiviteten og effektiviteten når du skal tage fat i leads. Point tildeles eller fratages ift. dine kontakters engagement og interaktion med dit indhold.

Typeform pillar page

Ved at holde score på dine leads, er det nemmere for dit salgsteam at vide, hvem og hvordan de skal tage fat på de varme leads.

Analytics
Få indblik i hele din kunderejse for at se, hvilke marketingaktiviteter der arbejder hårdest. Brug multi-touch indtægtsattribution til at vise, hvordan marketing påvirker bundlinjen.

Partitionering
Adskil alle dine marketingaktiver efter team, så enhver bruger har adgang til det rigtige indhold.

Typeform pillar page
Typeform pillar page

Sociale medier
Overvåg brand-omtale og relevante samtaler. Spor engagementer automatisk og planlæg dine sociale opslag, der skal offentliggøres, når de rigtige personer ser dem.

Sociale fylder enormt meget hos virksomheder, og derfor er sociale medier i Pro-pakken en vigtig funktion at arbejde med, når de beskæftiger sig med inbound marketing.

Fra den samme platform kan du oprette, planlægge og udgive opslag på samtlige medier. Det gør det så nemt for dig, i stedet for at skulle ind på både Facebook, LinkedIn, Instagram og Twitter. Det sparer tid, at have alt samlet ét sted. Ved at automatisere og planlægge opslag, kan du også være på forkant med dit arbejde (en funktion er der god, når der skal udgives opslag i ferier).

Se alle interaktioner med dine meddelelser, og opret brugerdefinerede søgeords overvågning til alle på dit hold for at overvåge interaktionerne. Med Marketing Hub Professional kan du tilkoble 50 konti fra sociale medier, poste op til 10.000 posts pr. md., og planlægge posts 3 år frem i tiden.

SEO
Generer mere kvalificeret trafik og øg din indflydelse med værktøjer, der hjælper dig med at planlægge og udføre en content strategi, der er bygget til den måde, som moderne søgemaskiner arbejder. Få rådgivning om optimering, når du opretter indhold, og mål reelle SEO ROI med integreret analyse.

Typeform pillar page

CTA – Call-to-action
Design CTA’s besøgende ikke kan undgå at klikke på. Find ud af hvem der klikker på hvilke CTA’er, og mål ydeevne for at optimere klikfrekvenser over tid.

Optimer med A/B testing for at vælge de bedste udgaver, track besøgendes handlinger på tværs af sider og tilføj smart personalisering.

Personalisering er en stor del af Pro-pakken, og i deres CTA-funktion viser HubSpot, hvor meget det betyder, og hvilken fordel det er, at have forståelse for inbound marketing.
Det er muligt at personalisere CTA’er, så chancen for at besøgende trykker på den, er endnu større.

Derudover kan du også lave en SMART CTA, der se forskellig ud ift. hvem der ser den, og hvor de er henne i købsrejsen.

Typeform pillar page

Ads
Spor ROI’en for din Facebook-, Instagram-, LinkedIn- og Google-annoncering med præcision, og stop med at kæmpe for at retfærdiggøre dine betalte annonceudgifter. Annoncering tillader nu også retargeting via Facebook, LinkedIn og Google.

Maximale annoncering beløb øges til $10.000, og du kan nu tilføje 5 audiences baseret dine kontaktlister.

Typeform pillar page

Salesforce-integration
Tovejs-synkronisering med Salesforce betyder en registrering af alle åbne e-mails, CTA-klik og formularindgivelse er lige ved hånden. Brug disse data til at score leads og oprette segmenterede lister.

GUIDE

Læs hvordan du hurtigt og effektivt kan få flere leads med HubSpot.

Marketing Enterprise: Kraftfulde og avancerede marketingfunktioner til større virksomheder

HubSpot Marketing Hub Enterprise er den tunge dreng i klassen. Pakken er særlig udviklet til virksomheder, der har behov for ekstra kontrol og som arbejder med hardcore lead scoring og avanceret analytics og afrapportering.

Du får de samme funktioner i Marketing Enterprise, som du gør i Pro. De ekstra funktioner, du får med Enterprise, er primært rapportering og lead score, som er stærkt forbedret. Det giver dig mulighed for at oprette tilpassede avancerede rapporter, der hjælper dig med at tracke og analysere næsten alle dine inbound marketing indsatser. Det giver dig også mulighed for at foretage score leads baseret på handlinger, dine leads udfører på dit website,  og det hjælper dit salgsteam med at identificere og prioritere de bedste leads.

De fleste virksomheder, der bruger Enterprise vælger det af den simple grund: Kontakter. Hvert HubSpot-niveau har en kontakt grænse (100 for Starter, 1.000 for Pro og 10.000 for Enterprise), og et ekstra gebyr pr. 1.000 ekstra kontakter, du har i din database over din niveaugrænse ($ 100 / måned for Starter, $ 50 / måned for Pro og $ 10 / måned for Enterprise).

Hvis din virksomhed (uanset hvilken størrelse) har en stor kontaktdatabase, som du ikke kan være foruden, er Enterprise muligvis den mest økonomiske mulighed for dig. Funktioner som avanceret rapportering og forudsigelig lead score vil give dig masser værdi, hvis du har mange kunder.  

Men udover at få en større kontaktdatabase, bliver alle de eksisterende værktøjer fra Pro opgraderet x 100. Det er muligt at koble endnu flere konti til social medier, få flere rapporter, oprette tusindvis af workflows – og meget mere.

Teambased partitioning
Eller på godt jysk: opdeling af arbejdsområder baseret på afdelinger, teams og funktioner. Bedre organisation betyder en renere database og et mere produktivt team. Tildel alle dine marketingaktiver efter team, så enhver bruger har adgang til det rigtige indhold.
I teams kan du tildele hele grupper af brugere bestemte og forskellige rettigheder. Du kan oprette op til 200 teams i Enterprise-pakken, og der er også mulighed for at oprette mindre teams, som ‘parent’ og ‘child’ teams.

Typeform pillar page

Adaptive testing
Ikke mere behov for manuel testopsætning eller måling. Brug avanceret ‘machine learning’ til kontinuerligt og automatisk at køre test, og optimere dit websites konverteringsfrekvens. 

Typeform pillar page

Account Based Marketing
Få din ABM-strategi i gang få minutter. Du får alle de grundlæggende værktøjer, du har brug for, som f.eks. ‘company scoring’, ‘properties’, skabeloner og ‘out-of-the-box’ rapporter. Er du interesseret i at vide mere om  Acount Based Marketing? Så læs mere her. 

Chatbots / Conversational Marketing
Gør chatboksen på dit website og Facebook Messenger til en fornøjelse at bruge. Udvid videre end den grundlæggende chatfunktionalitet ved hjælp af kraftfulde stykker af automatiseringer og webhooks – og før alle disse data tilbage til dine kontakter.

Forøg chat engagementsfrekvensen ved at give besøgende en mere relevant og personlig oplevelse. Opret unikke og tilpasset chatflows baseret på den besøgendes placering og henvisningskilder.

Typeform pillar page

Revenue-based attribuering
At give sine marketingaktiviteter en konkret værdi kan være svært – rigtig svært! Hvordan overbevises ledelsen om, at marketingaktiviteter reelt set bidrager til bundlinjen, og hvad er den konkrete værdi på en given aktivitet? Don’t you worry no more! Med HubSpots ‘Revenue-based attribution’ får du fuld gennemsigtighed og mulighed for at attribuere værdi til hele din kundes kunderejse.

Typeform pillar page

Større kapacitet
HubSpot har fordoblet grænserne på tværs af arbejdsgange, lister og mere. Opret op til 200 brugerdefinerede rapporter, 25 brugerdefinerede dashboards, 1.000 arbejdsgange og meget mere. HubSpot Enterprise er til virksomheder, der har brug for meget mere end Pro kan tilbyde.

YouTube Integration
Med HubSpot Enterprise kan du nu holde styr på dine YouTube videoers aktivitet, direkte fra HubSpot.

GUIDE

Læs hvorfor du bør skifte til Hubspot nu. Få 8 gode grunde til at vælge HubSpot CRM.

Hvilken Marketing Hub skal du vælge?

Det kommer helt an på virksomhedsstørrelser, funktioner, målsætninger og behov. Først og fremmest skal du have nogle overvejelser på plads, inden du vælger en Marketing Hub pakke.

Nogle spørgsmål kan være:

  • Hvilket budget har du til rådighed?
  • Hvor mange sidder med marketing?
  • Hvor mange sidder med salg?
  • Arbejder I med inbound marketing?
  • Hvad er fremtidsmulighederne?

Disse spørgsmål og scenarier er nok ikke noget du kan få styr på lige med det samme. Men arbejd dig igennem dem og snak med resten af dit team og din virksomhed om fremtidsmulighederne. For HubSpot er helt klart en del af fremtiden – den hjælper dig med at pleje og styrke kontakten til dine leads gennem automatiserede og effektive processer.

Har du brug for en lille snak om, hvordan HubSpots pakker kan hjælpe din virksomhed. Så tag fat i os, og vi giver kaffe.

Er du hook på mere viden om HubSpot?

Vil du vide mere om, hvad Hubspot er og hvad platformen tilbyder af muligheder? Så har vi lavet en præsentation, der forklarer de forskellige elementer og hvad man får i pakkerne marketing hub, sales hub, service hub og deres gratis CRM. Værs’go!

Skab leads - ipad

Bliv klogere på inbound marketing med Itch Insights

Dyk ned i inbound marketing sammen med os