Få en komplet B2B content marketing kampagne
Vi har udviklet et rammeværktøj til at lave content marketing-kampagner.
Content-kampagnen samler dine marketingindsatser, så de arbejder mod ét fælles mål: at skabe leads, der løbende modnes og bliver til kunder.
Vores content-kampagne er en stærk motor, der indeholder målrettet content til hver del af salgstragten: Awareness-, Consideration- og Decision-fasen. Den inkluderer alt, hvad du har brug for, såsom e-mail flows, blogindlæg og betalt annoncering. Kort sagt, du får en samlet løsning, der skaber relevant trafik og leverer salgsklare leads.
Vil du vide mere?
Alt, du skal bruge for at sætte gang i din content-kampagne
En ramme til dine inbound-kampagner
Vores framework er baseret på en 3-trins inbound-kampagne. Kampagnen indeholder alt, hvad du skal bruge for at skabe flere salgskvalificerede leads.
3 content offers tilpasset kunderejsen
Kampagnen inkluderer et content offer for hvert af de 3 trin i salgstragten og alt det nødvendige understøttende indhold, der kræves for succes.
Leads fra hele kunderejsen
En komplet løsning
Du får alt, hvad du skal bruge for, at kampagnen bliver en succes: content offer, landingsside, annoncering og opsætning af workflows samt e-mail flows.
Vi ved, du får mest værdi, hvis du har content til hver fase af kunderejsen. Du skal formå at besvare alle spørgsmål i kunderejsen og opbygge en løbende pipeline af salgsklare leads
Decision-fasen
Vores kampagne sikrer, at du besvarer alle salgsafgørende spørgsmål i forbindelse med en købsbeslutning ved hjælp af f.eks. sammenligninger af produkter og ydelser, kundecases og webinarer.
Consideration-fasen
Vær sikker på, at dine leads også overvejer din løsning til deres udfordring. I kampagnen bruger vi ofte beregnere eller andre content offers, der hjælper dine leads med at finde den rette løsning.
Awareness-fasen
Du skal også være tilstede tidligt i kunderejsen - længe før der er behov for at træffe en købsbeslutning. Disse leads skal løbende bearbejdes med e-mail flows, der sikrer, du kommer med i overvejelserne, når de når dertil.
Har du brug for hjælp til at starte din første content marketing-kampagne?
Vi hjælper dig med både den operationelle opsætning af kampagnen og det strategiske fundament. Vi sørger for at samle alle dine marketingaktiviteter i HubSpot, så du får en automatiseret løsning, der effektivt håndterer dine leads og salgsmuligheder.
Som en del af processen afholder vi en workshop med dig. Sammen identificerer vi de rette content offers, blogindlæg og e-mails, der skal til for at indsamle relevante leads og gøre dem købsklare.