Hvis du gerne vil arbejde aktivt og effektivt med inbound marketing-tankegangen, er der flere grunde til, hvorfor HubSpot kan den perfekte løsning for både marketing-, salgs-, service- og IT-afdelingerne i din virksomhed. Læs med her, og find ud af hvorfor.
Inbound marketing og HubSpot
Du har måske allerede hørt om “inbound” før - men hvad er det egentlig? Inbound er en måde, du kan vækste din virksomhed på. Det bygger på, at du skal skabe meningsfulde, varige forhold med dine potentielle og eksisterende kunder gennem værdifuldt content og oplevelser, og på den måde gøre dem i stand til at nå deres mål, uanset hvor de befinder sig på kunderejsen. For når dine kunder opnår succes, opnår du succes.
HubSpot CRM-platformen er en fuld programpakke af software, der er bygget med det formål at understøtte inbound-tilgangen og på den måde hjælpe dig - og dine kunder - med at blive endnu bedre.
All-in-one-løsningen
Ideelt set skal dine interne teams kunne samarbejde om at understøtte inbound-oplevelsen gennem hele kunderejsen på en strømlinet måde. Men ofte vil realiteten være, at gnidninger i koordineringen og ineffektivitet i processerne fører til udfordringer, der i sidste ende kan betyde, at dine kunder får en mindre positiv oplevelse med din virksomhed, end de burde. Tag et kig på modellen nedenfor, og overvej, om der er steder, hvor du kan gøre det bedre.
HubSpots Hub-løsninger
HubSpot tilbyder løsninger til fire forskellige forretningsområder - Marketing, Sales, Service og Operations - såkaldte Hubs.
Marketing
Tiltræk værdifulde leads.
Skab, og styr content, indfang leads, og plej dem, indtil de bliver kvalificerede og salgsklare.
|
Sales
Forvandl leads til kunder.
Engagér potentielle kunder, demonstrér værdien af dit produkt eller ydelse, og afslut handler.
|
Service
Gør kunderne til ambassadører.
Løs potentielle kundeproblemer, og giv dem en oplevelse ud over det sædvanlige, der gør dem til fortalere for dit brand.
|
Operations
Sørg for, dine systemer arbejder optimalt sammen.
Forbind apps, automatisér processer, og saml teams om én kilde til kundedata, så I kan undgå uoverensstemmelser.
|
Forskellige niveauer til forskellige behov
Alle de fire HubSpot-løsninger kan vælges i forskellige niveauer alt efter dine behov og din forretnings størrelse.
- Gratis
- Starter
- Professional
- Enterprise
Jo mere avanceret en løsning, du vælger, jo flere funktioner bliver naturligvis tilgængelige. Du kan læse meget mere om de forskellige Hubs inde på HubSpots eget website. Ellers kan du altid kontakte os, og så kan vi sammen gennemgå dine behov og ambitioner og finde frem til, hvilken løsning der matcher dig perfekt.