Styrk din marketing med nye værktøjer i Marketing Hub Enterprise

Fie Dierichen
skrevet af Fie Dierichen
2 minutters læsning
08. marts 2023

Kom i gang med at måle og optimere dine marketinginitiativer

Marketingmedarbejdere er under konstant pres for at bevise deres værd, deres effektivitet og værdien af deres arbejde - stort som småt. Og det er svært at gøre uden de rigtige værktøjer. Det er der som sådan ikke noget nyt i. Til gengæld er det en glædelig nyhed, at HubSpot nu tilbyder præcis de værktøjer, du har brug for, i deres Marketing Hub Enterprise-pakke! Og det er altså nogle vilde værktøjer, kan vi godt hilse og sige!

 

 

Funktionen multi-touch revenue attribution eksisterer allerede i Marketing Hub Enterprise, men bliver nu forstærket endnu mere, og så får du nu også lov til at høste fordelene ved det netop lancerede værktøj, customer journey analytics

Når du bruger multi-touch revenue attribution og customer journey analytics kan du bevise virkningen af dit arbejde, optimere dine kampagner og træffe budgetbeslutninger med markant større sikkerhed end tidligere.

Lad os se nærmere på et par eksempler, hvor værktøjerne virkelig kommer til deres ret.

Identificér de marketingtiltag, der driver omsætningen med multi-touch revenue attribution

Som marketingmedarbejder ønsker du helt sikkert at blive set som en strategisk partner på din arbejdsplads - én, der skaber omsætning, og som kan hjælpe virksomheden med at træffe informerede beslutninger. 

Multi-touch revenue attribution hjælper dig med at forbinde prikkerne mellem marketingaktiviteterne og salg. Du kan spore, hvordan dine leads interagerer med dine e-mailkampagner, sociale medier og landingsider. Og så kan du bruge dine data til at sætte en retning, så dit arbejde og budget peger hen mod initiativerne med den største forretningsmæssige effekt.

multi-touch revenue attribution top sources

 

Brug data til at forstå dine kunders marketingrejse med customer journey analytics

Ethvert møde med din markedsføring betyder noget for kundens rejse. Men uden handlingsorienterede data, er det tæt på umuligt at vide med sikkerhed, om dine kunder engagerer sig lige så meget i dit brand, som du ønsker. Med customer journey analytics kan du nu lave en overskuelig visualisering af effekten af dine marketingindsatser. Du kan for eksempel analysere konverteringsrater og tid imellem touchpoints. Når du får en større forståelse af, hvad der fungerer, og hvad der ikke gør, bliver det meget nemmere for dig at forfine dine strategier.

customer journey analytics

 

Saml dine data, så du kan levere en bedre kundeoplevelse

Avanceret marketingrapportering giver dig adgang til al den data, du skal bruge for bedre at forstå dine kunder. Brug disse data til at forbedre deres oplevelser og styrke jeres relation. Og så får du mulighed for at kombinere dine customer journey-indsigter med multi-touch revenue attribution-data, så du kan finde frem til, hvad der betyder mest for din virksomhed.

Helt generelt får du med HubSpot Marketing Hub Enterprise adgang til en række virkelig værdifulde værktøjer, hvis din arbejdsplads er den stolte indehaver af et avanceret marketingteam - eller er på vej til at blive det. 

avanceret marketing dashboard

 

Så hvis du mangler en undskyldning for at opgradere din HubSpot Marketing-løsning til Enterprise, vil vi absolut mene, du har den lige her. Vi glæder os i hvert fald til at arbejde meget mere med de her værktøjer!

Dyk mere ned i forskellene mellem Marketing Hub Starter, Professional og Enterprise.

cta-boks-marketingplan-2024

 

Få besked ved nye artikler