HubSpot CMS, hvorfor skal du vælge det nu?
HubSpot Content Management Software (herefter nævnt HubSpot CMS) er blandt verdens førende CMS-systemer. I hvert fald hvis du spørger mere end 2.500 uafhængige brugere på G2.com. Disse brugere arbejder i alt fra store til små virksomheder, og kommer fra forskellige stillinger og interesse. Fælles er de dog om at rangere HubSpot CMS på højde med eksempelvis WordPress og Pantheon.
- Hvordan vælger man et nyt CMS-system?
- Hvornår anbefaler vi at skifte til HubSpot CMS?
- Hvorfor vælge HubSpot?
Hvordan vælger man et nyt CMS-system?
Står du og skal vælge nyt CMS-system til din hjemmeside, kan det være lidt af en jungle at finde rundt i. Søger du ekspertanalyser, er svarene ofte baseret på enkeltpersoners subjektive holdninger, og spørger du udbydernes hjemmesider, er de alle verdens bedste. Derfor skal du i stedet undersøge G2.com.
På G2.com kan brugere, uafhængigt af hinanden, dele deres erfaring med forskellig forretningsmæssig software, så du som ny bruger kan undgå faldgrupper og dårlige systemer. G2 har ud fra disse reviews lavet nogle brugbare oversigter, hvor du hurtigt kan se lederne i feltet og hvilke alternativer du har og som du skal sammenligne med.
Her kan du læse opgørelsen af CMS-systemer på G2.com
Hvornår anbefaler vi at skifte til HubSpot CMS?
Hvis du allerede bruger HubSpots andre hubs eller har planer om at tage på en inbound marketing rejse, hvor dit fokus ligger på leadgenerering og at hjælpe dine besøgende på vej, så skal du overveje HubSpot CMS. Hvorfor det spørger du? Læs videre og få svaret.
Hvorfor vælge HubSpot?
Længere nede på siden kan du se de forskellige punkter, som HubSpot CMS scorer højt på. I bund og grund er deres brugere glade for systemet, og giver det en samlet tilfredshedsscore på 99%. Det scorer bl.a. højt ved at være et system som er let at bruge, sætte op og administrere, samt at HubSpot som virksomhed yder god support, og er nemme at gøre forretning med.
Brugerne fremhæver HubSpots styrke ved at være et af de stærkeste inbound marketing redskaber på markedet. Det giver dig alle redskaberne, du skal bruge til at få din inbound strategi koblet på et automatiseret CRM-system, og er under konstant forbedring. Desuden bliver både HubSpots gode community og læringsbank fremhævet som gode steder at finde svar på dine spørgsmål, og få styrket inbound kompetencerne i din virksomhed.
Du kan læse vores korte gennemgang af HubSpot gratis CRM system her
Din marketing afdeling vil elske HubSpots CMS
Fra et marketingperspektiv er HubSpot CMS klart et af de bedste Content Management Systemer, der er tilgængelige i dag. Det er en nem platform at mestre og kræver ikke, at din marketingmedarbejder er uddannet frontend-udvikler, der skriver i alle mulige sprog. CMS'et er simpelt at arbejde i med en modulær tilgang med temaer og Drag-and-drop funktioner.
HubSpot CMS er så godt fordi du får:
- Forbundet til resten af din HubSpot løsning
- “Smart content” tillader personalisering af content
- Drag and drop redigering
- Responsivt design per automatik
- Adgang til et kæmpe bibliotek af læring
HubSpot CMS og CRM lader dig personalisere dit indhold
HubSpot er en All-in-one platform, der inkluderer HubSpot CRM, Marketing, Sales, Service, Content og Operations. Ved at bruge samme CMS-system som resten af HubSpot pakken får du en sømløs forbindelse, hvor data kan flyde frem og tilbage mellem de forskellige hubs. Det betyder rent praktisk, at du kan personalisere din hjemmesider efter bestemte målgrupper fra dit CRM med Smart content.
Arbejder du f.eks. i forskellige brancher kan du opdele dine “kendte” besøgende* på lister i dit CRM og vise Smart Content alt efter, hvilken liste din besøgende er en del af. Du kan derved skifte dit indhold på hjemmesiden alt efter, hvilken branche din besøgende kommer fra.
*Kendte besøgende er brugere, der kommer fra dit nyhedsbrev eller som du har lagt en cookie på og som hjemmesiden kan identificere. Hvis du så samtidig har mere data gemt på denne person i dit CRM kan du bruge det til at bestemme “Smart content”.
Nem redigering med drag and drop og SEO hjælpeværktøjer
Det er nemt at redigere indholdet i HubSpots CMS, der er bygget i en intuitiv løsning, hvor du kan “drag-and-drop” dit indhold. Hvis du har arbejdet i WordPress kender du det i forvejen. Det er nemt og du kan hurtigt strikke en landingsside sammen.
Derudover kommer HubSpot CMS også med et indbygget SEO-værktøj, der ved simpel vejledning hjælper dig som contentmedarbejder til at sikre du møder Googles krav til at nå højt op i søgeresultaterne. Deres værktøj skal dog kun ses som en assistent, der minder dig om, at du mangler gængse SEO-indsatser såsom H1 titles, minimum 300 ord til landingssider, meta beskrivelse osv.
Del artiklen
Måske dette er noget for dig?
Relaterede artikler