E-bog: Hvorfor skal min virksomhed bruge HubSpot?
Overvejer I, om HubSpot skal være jeres nye redskab til at skabe vækst i din virksomhed? Overtal resten af virksomheden med 5 gode argumenter til henholdsvis ledelsen, salg, marketing, kundeservice og IT.
HubSpot er et kraftfuldt CRM med funktioner til hele virksomheden, så I kan skabe bedre sammenhæng mellem bl.a. marketing, salg og kundeservice. Og I kan give de bedst mulige oplevelser til kunderne.
E-bogen giver dig 5 HubSpot-argumenter til
- Ledelsen
- Salg
- Marketing
- Kundeservice
- IT
Download "Hvorfor skal min virksomhed bruge HubSpot?"
Hvornår er HubSpot et godt valg?
HubSpot har flere end 100 funktioner fordelt på forskellige hubs og niveauer. Der er derfor rig mulighed for at få succes med leadgenerering, leadnurturing og salg.
Overvej følgende, før du vælger HubSpot:
- Arbejder min virksomhed med at skabe leads?
- Tager det flere uger eller måneder at skabe en ny kunde?
- Har jeg en salgsafdeling, der arbejder med leads?
- Savner jeg indsigt i effekten af mine marketingindsatser?
- Mangler der et system til håndtering af kundeoplysninger og salgsaktiviteter?
- Er værdien af en kunde høj?
- Ønsker du at automatisere dele af din marketing og/eller salg?
- Savner du at dit serviceteam kan arbejde fra en samlet platform, hvor der er også er indsigt i touchpoints med marketing og salg?
- Anerkender du, at der skal en bedre og større indsats til for at skabe gode og værdifulde kunder?
Hvis du kan svare ja til et eller flere af ovenstående spørgsmål, så er HubSpot formentlig et godt valg for din virksomhed.
Er du klar til at tage argumenterne med til dine kollegaer?