WEBSITE STRATEGI
Et website skal understøtte virksomhedens visioner, og udsende det rette indhold og budskaber, der hjælper leads med at konvertere. Gennem et lækkert, brugervenligt og responsivt design sikrer du trafik og leadgenerering. Giv dit website et formål gennem en effektiv strategi, der understøtter virksomheden og genererer trafik.
Opbyg dit website efter en inbound tilgang og få mere værdi ud af dine besøgende.
Fokus på kunderejsen
For at hjælpe besøgende, skal du tilbyde content, der hjælper dem der hvor de er i kunderejsen. Personaliser og tilpas CTA’er og indhold.
Få flere konverteringer
Få flere konverteringer ud af dit website. Forstå hvad brugerne behøver, og følg dine besøgende fra A til B.
Sæt mål og opnå KPI’er
Med en ny strategi kommer også nye målsætninger. Vi arbejder med at indsamle data, analysere og understøtte dit website efter dine KPI’er.
UDVIKLING AF WEBSITE
FOKUS PÅ MÅLGRUPPEN
Hvad vil målgruppen have? Og hvad vil I have at websitet skal gøre for jer? Kombiner de to ting, og skab en harmonisk website, hvor I viser besøgende, at er til for at hjælpe dem og ikke skal sælge jer selv.
ARBEJD MED INBOUND MARKETING
Find ud af, hvordan du optimerer dit website i forhold til inbound marketing disciplinerne.
STYRK DIN KONKURRENCEEVNE
SYNLIGØR DINE VALUE PROPOSITIONS
Få tips til, hvordan du kan bedst kan fremstille dine value propositions på dit website. Gennem 5 konkrete steps får du hjælp til, hvordan du kommer i gang nu.
SÆT GANG I EN WEBSITE STRATEGI NU
Inbound Marketing tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du have en gratis gennemgang af dine muligheder? Book et møde og kom igang med det samme.
Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler
Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.
Persona – Identificer din ideelle kunde
Du har formentlig en idé om, hvem dine kunder er. Men hvor meget af dette er baseret på antagelser, og hvor meget er baseret på reelle indsigter fra dine kundedata? Før du...
Sådan påvirker du “den rodede midte” af købsrejsen
Det er ikke altid lige nemt at træffe beslutninger. Ofte er det ikke en lineær proces. Handler det om at træffe beslutninger om et køb, kan det være en længerevarende proces. Og det...
Inbound 2020: De nyeste opdateringer til HubSpot
HubSpot har netop afholdt deres famøse Inbound-konference fra Boston. Denne gang var dog en helt anderledes oplevelse, da det foregik virtuelt for mere end 60.000 deltagere pga....