SEO
At blive fundet på Google med godt indhold er altafgørende for din trafik. Search Engine Optimization (søgemaskineoptimering), også bedre kendt som SEO, er din vej til online synlighed. Øg din organisk søgetrafik med højere søge rangeringer, forbedre synligheden og styrk website performance.
SEO er under konstant forandring og vil du sikre at dit indhold bliver på side 1 på Google, skal du hele tiden udvikle og forbedre dit indhold.
INBOUND SUCCES STARTER MED AT TILTRÆKKE DE RIGTIGE BESØGENDE TIL DIT WEBSITE. DET ER DEM DER ER PÅ UDGIK EFTER godt, CONTENT SOM HJÆLPER DEM MED AT LØSE ET PROBLEM.
Tiltræk flere besøgende
Dit website skal være en form for prospects magnet; tiltrække de mest interesserede købere og giver dig leads af høj kvalitet.
Øg placeringen i søgeresultaterne
For at kunne eksistere, skal dit brand blive set. Brug SEO teori og content marketing til at komme frem i søgelyset.
Vær en autoritet
Opret linking fra andre troværdige websites og stig i graderne. Bliv anset som thought-leadership.
HVAD DU SKAL MÅLE PÅ
BLIV KLOGERE PÅ DIN SEO
Få overblik over de vigtigste målinger, du skal kende til i Google Analytics, hvis du gerne vil blive klogere på din SEO og ønsker at forbedre din rangering.
FÅ EN TOP PLACERING MED EN PILLAR PAGE TILGANG!
SEO udvikler sig hele tiden og vi skal følge trop, hvis vi vil have succes med content marketing. Pillar pages kan være vejen frem.
SKAB BEDRE SYNLIG OG MERE TRAFIK
OPTIMER DIT BLOGINDLÆG MED SEO
Få en tjekliste til, hvordan du optimerer dit blogindlæg i jagten på at blive fundet og skabe mere trafik til dit website.
SÆT GANG I SEO NU
Kombinationen af SEO & inbound marketing gør en kæmpe forskel! Med et fokus, der kombinerer content & teknisk SEO, vil du rykke hurtigt frem i søgeordsplaceringerne. Vil du have en gratis gennemgang af dine muligheder? Book et møde og kom igang med det samme.
Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler
Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.
Persona – Identificer din ideelle kunde
Du har formentlig en idé om, hvem dine kunder er. Men hvor meget af dette er baseret på antagelser, og hvor meget er baseret på reelle indsigter fra dine kundedata? Før du...
Sådan påvirker du “den rodede midte” af købsrejsen
Det er ikke altid lige nemt at træffe beslutninger. Ofte er det ikke en lineær proces. Handler det om at træffe beslutninger om et køb, kan det være en længerevarende proces. Og det...
Inbound 2020: De nyeste opdateringer til HubSpot
HubSpot har netop afholdt deres famøse Inbound-konference fra Boston. Denne gang var dog en helt anderledes oplevelse, da det foregik virtuelt for mere end 60.000 deltagere pga....