Vores ydelser

Start her – gratis!

Inbound marketing

E

Skab mere trafik

E

Få flere leads

E

Øg dit salg

Udvalgte ydelser

E

SEO

E

E-mail marketing

E

Marketing automation

E

Lead nurturing

E

Content marketing

E

Paid social

E

Google Ads

Webudvikling

E

Webudvikling

E

Website strategi

E

CRO

$

Digital rådgivning

$

Alle ydelser

$

Få vurderet dit inbound marketing potentiale!

Overvejer du inbound marketing? Få en vurdering af dine muligheder.

Overvejer du HubSpot?

Opsætning af HubSpot

E

Marketing Hub

E

Sales Hub

E

Service Hub

E

CMS

E

Growth Suite

E

CRM Onboarding

Allerede HubSpot bruger?

$

Support & rådgivning

Få hjælp til tekniske eller strategiske spørgsmål til din HubSpot portal

$

Træning & undervisning

Få skræddersyet undervisning i HubSpot tilpasset dine behov

platinum-badge-color
$

Vil du have en gennemgang af HubSpot?

Få en gratis demo af HubSpot. Vi kan vise hele platformen eller enkelte Hubs.

$

Udnytter du det fulde potentiale af din HubSpot?

Vi analyserer din platform og vurderer om du kan forbedre din opsætning

$

Prøv HubSpot CRM gratis gennem os

Opsæt din egen HubSpot portal hvor du kan teste og lege med deres CRM – helt gratis.

Viden & inspiration

ydelser_content_offers

Blogs & artikler om inbound

Viden om alt inden for inbound marketing, HubSpot og andet marketing nørderi

buyer_persona

Gratis e-bøger & skabeloner

Find vores gratis værktøjer her. Downloadet af mange tusinde marketeers!

blog_Inbound_Tjekliste

Lær mere om inbound

Dybdegående guides om inbound, e-mail, content og de andre store begreber

ydelser_content

Cases fra vores kunder

Få et indblik i hvordan vi samarbejder. Læs cases om vores kunder

platinum-badge-color

Om Itch Marketing

$

Om os

Vi er inbound marketing eksperter. Bliv klogere på vores proces og værdier

$

Karriere

Vil du være en del af vores team? Læs mere om dine muligheder her

$

Kontakt os

Kontakt os med dine spørgsmål. Vi er kun en mail eller et opkald væk. 

Marketing Automation – Gør leads til kunder med en stærk marketing automation strategi

Marketing Automation er en skalerbar måde at håndtere dine leads på, hvilket giver dine potentielle kunder en personlig oplevelse, der hjælper dem med at gå fra overvejelsesfasen hele vejen igennem til beslutningsfasen.

Du kan automatisere mange dele af din marketing og salg – og med en strategi kan du skabe en stærk maskine, der giver dine sælgere de bedste betingelser!

Vil du vide mere?

Brug marketing automation til at håndtere leads, modne dem og øge dit salg

Dine sælgere har formentlig travlt. Derfor er marketing automation oplagt til at understøtte deres daglige arbejde. Ved at optimere din salgstragt og samtidig segmentere dine leads, sørger vi for at dine leads modnes over tid med det rette indhold, på det rette tidspunkt. 

Det giver dine sælgere salgsvarme leads (SQLs) at arbejde med fremfor kolde emner. 

tiltrækning-inbound-methodology-stages
hubspot_sales_analytics

Hjælp dine leads gennem kunderejsen med relevant indhold

Med workflows kan du skabe indhold, der passer til det stadie, som dine leads er i. Dermed kan du lede dem gennem kunderejsen og italesætte behov, hvorfor de skal handle med dig, og skabe en motivation for at handle med dig. 

Segmenter dit content og dine leads i lister

Ved at segmentere din indhold, kan du arbejde strategisk med, hvad der er relevant at vise og hvornår. Dette kan man med fordel gøre gennem HubSpots CRM, der kombinerer salg, marketing og data. 

HubSpot first workflow

Personalier dit indhold så det matcher det, dine leads efterspørger.

GØR DIN LEADS VARME MED MARKETING AUTOMATION

Med Marketing Automation kan du få et system, der automatisk udsender personificerede mails med et relevant budskab, på det rette tidspunkt, til den rette person. Dermed bliver dine leads klogere på din virksomhed & dine ydelser.

Ud fra segmenterede lister sikrer vi, at vores budskaber matcher de behov, som din målgruppe efterlyser. Dermed kan du skabe mails, der identificerer problemer og løser behov, og dermed gøre dine ydelser relevante for din kunde. 

Mulighederne er tæt på uendelige, og det handler blot om at finde det rette setup for dig og din virksomhed. 

HubSpot first workflow

Kontakt os og få lavet en strategi og køreplan for, hvordan du med fordel kan bruge marketing automation til at gøre flere leads til kunder

Vores mest anvendte tilgang til marketing automation ser således ud:

 

  1. Segmentering af din database/CRM
  2. Opsætning af tilpassede og målrettede e-mail kampagner
  3. Opsætning af lead scoring
  4. Analysering af indsatser
  5. Udvikling af nyt indhold til at styrke e-mail kampagne og udvikle yderligere

Bliv klogere på hvordan vi kan hjælpe dig med marketing automation

 

Inbound og marketing automation tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du have en gratis gennemgang af dine muligheder? Book et møde og lær mere med det samme.