Marketing Automation

Gør leads til kunder med en stærk marketing automation-strategi

Marketing Automation er en skalerbar måde at håndtere dine leads på, der giver dine potentielle kunder en personlig oplevelse og hjælper dem med at gå fra overvejelsesfasen hele vejen igennem tragten til beslutningsfasen.

Du kan automatisere mange dele af din marketing og salg – og med en strategi kan du skabe en stærk maskine, der giver dine sælgere de bedste betingelser!

Book et møde
hexagon-vandret-groen-gradient

Brug marketing automation til at håndtere leads, modne dem og øge dit salg

Dine sælgere har formentlig travlt. Derfor er marketing automation oplagt til at understøtte deres daglige arbejde. Ved at optimere din salgstragt og samtidig segmentere dine leads sørger vi for, at dine leads modnes over tid med det rette indhold, på det rette tidspunkt. 

Det giver dine sælgere salgsvarme leads (SQLs) at arbejde med fremfor kolde emner, der endnu er langt fra et køb. 

salg-inbound-methodology-stages.png
marketing-automation-laptop-screen

Vores mest anvendte tilgang til marketing automation ser således ud:

  • Segmentering af din database/CRM
  • Opsætning af tilpassede og målrettede e-mailkampagner
  • Opsætning af lead scoring
  • Analysering af indsatser
  • Udvikling af nyt indhold til at styrke e-mailkampagner.

Kontakt os, og få lavet en strategi og køreplan for, hvordan du med fordel kan bruge marketing automation til at gøre flere leads til kunder

Få hjælp til at sætte strøm til din marketing automation nu

Inbound- og marketing automation-tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Download vores prisguide, og bliv klogere. 

Download prisguide