Vores ydelser

Start her – gratis!

Inbound marketing

E

Skab mere trafik

E

Få flere leads

E

Øg dit salg

Udvalgte ydelser

E

SEO

E

E-mail marketing

E

Marketing automation

E

Lead nurturing

E

Content marketing

E

Paid social

E

Google Ads

Webudvikling

E

Webudvikling

E

Website strategi

E

CRO

$

Digital rådgivning

$

Alle ydelser

$

Få vurderet dit inbound marketing potentiale!

Overvejer du inbound marketing? Få en vurdering af dine muligheder.

Overvejer du HubSpot?

Opsætning af HubSpot

E

Marketing Hub

E

Sales Hub

E

Service Hub

E

CMS

E

Growth Suite

E

CRM Onboarding

Allerede HubSpot bruger?

$

Support & rådgivning

Få hjælp til tekniske eller strategiske spørgsmål til din HubSpot portal

$

Træning & undervisning

Få skræddersyet undervisning i HubSpot tilpasset dine behov

platinum-badge-color
$

Vil du have en gennemgang af HubSpot?

Få en gratis demo af HubSpot. Vi kan vise hele platformen eller enkelte Hubs.

$

Udnytter du det fulde potentiale af din HubSpot?

Vi analyserer din platform og vurderer om du kan forbedre din opsætning

$

Prøv HubSpot CRM gratis gennem os

Opsæt din egen HubSpot portal hvor du kan teste og lege med deres CRM – helt gratis.

Viden & inspiration

ydelser_content_offers

Blogs & artikler om inbound

Viden om alt inden for inbound marketing, HubSpot og andet marketing nørderi

buyer_persona

Gratis e-bøger & skabeloner

Find vores gratis værktøjer her. Downloadet af mange tusinde marketeers!

blog_Inbound_Tjekliste

Lær mere om inbound

Dybdegående guides om inbound, e-mail, content og de andre store begreber

ydelser_content

Cases fra vores kunder

Få et indblik i hvordan vi samarbejder. Læs cases om vores kunder

platinum-badge-color

Om Itch Marketing

$

Om os

Vi er inbound marketing eksperter. Bliv klogere på vores proces og værdier

$

Karriere

Vil du være en del af vores team? Læs mere om dine muligheder her

$

Kontakt os

Kontakt os med dine spørgsmål. Vi er kun en mail eller et opkald væk. 

INBOUND MARKETING

Købsrejsen har ændret sig! Danskerne finder i dag selv næsten alt informationen, før de skal foretage et køb. Vi vækster din virksomhed ved at arbejde med de tre mest afgørende elementer i moderne online marketing – trafik, leadgenerering og konvertering. 

Ved at fokusere på at samle og automatisere trafik, leads og salg kan du sikre, at din marketing hjælper hinanden. Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til marketing, gør du op med nogle af de udfordringer vi ser, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen.

Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge. 

Sæt fokus på kunderejsen med inbound marketing og skab værdi i hvert enkelt led af kunderejsen.

Ydelser mail

Få flere besøgende

For at få kunder med online marketing, skal du først have trafik. Her fokuserer vi på elementer, der med garanti giver dig flere besøgende.

Ydelser mail

Skab flere leads

Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads.


Ydelser mail

Øg dit salg

Ved at bruge automatiserede og personlige e-mails med indhold, der giver dig en konkurrencemæssig fordel øger vi dit salg.

seo-graph

FÅ FLERE BESØGENDE

Få mere trafik til dit website. Ved at arbejde med SEO, blogs, annoncering og website strategi, kan du få flere besøgende.

VI HJÆLPER DIG MED AT BLIVE FUNDET & FÅ FLERE BESØGENDE

Vil du have flere kunder i butikken? Så er en forøgning af trafikken til din webside oftest et godt sted at starte. De fleste virksomheder lider under udfordringen, at generere nok trafik til deres side. Din målgruppe skal vide at du eksisterer, før de overhovedet overvejer at handle med dig.

VI HJÆLPER BL.A. MED

  • Blogging
  • SEO
  • Content strategi
  • Annoncering på Google & sociale medier
  • Webudvikling & optimering
webdesign

FÅ FLERE LEADS & GØR DEM BRANDVARME

Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads & gør dem brandvarme.

SKAB FLERE LEADS MED INBOUND MARKETING & GØR DEM KØBSKLARE
Ved at arbejde med relevante og spændende content offers, så som e-bøger, tjeklister, whitepapers osv., kan vi bygge en inbound kampagne, der skaber leads og gør dem varme. Med marketing automation sikrer vi de rette e-mails, med det rette indhold, sendes til den rette person, på det rette tidspunkt. 

VI HJÆLPER BL.A. MED

  • Email marketing
  • Marketing Automation
  • Inbound kampagner
  • Content offers
  • Lead Ads
  • Konverteringsoptimering (CRO)
webdesign
rapport_analyse

RAPPORT & ANALYSE

Med en intelligent datadreven tilgang kan vi måle på hvilke indsatser, der giver vækst, og hvilke der kræver forbedring.

ANALYSE & RAPPORTERING, SÅ DU KAN NÅ DINE KPI’ER

Ved at arbejde med målsætninger og analysere på indsatser kan vi konstant udvikle og forbedre indsatserne. Hvilke blogs driver trafik, hvilke content offers giver leads, hvilke mails skaber salg? Med en marketing automation platform kan vi træffe intelligente databaserede valg. 

VI HJÆLPER BL.A. MED

  • Strategilægning
  • Rapportering & analyse
  • Opsætning af mål & KPI’er

VIL DU HØRE MERE OM DINE MULIGHEDER MED INBOUND MARKETING?

 

Inbound Marketing tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vi tager gerne en snak om hvilke ydelser, der er relevante for din virksomhed. Book et møde og kom igang med det samme.

Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler

Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.

Persona – Identificer din ideelle kunde

Du har formentlig en idé om, hvem dine kunder er. Men hvor meget af dette er baseret på antagelser, og hvor meget er baseret på reelle indsigter fra dine kundedata? Før du overhovedet begynder at...

læs mere