INBOUND MARKETING
Købsrejsen har ændret sig! Danskerne finder i dag selv næsten alt informationen, før de skal foretage et køb. Vi vækster din virksomhed ved at arbejde med de tre mest afgørende elementer i moderne online marketing – trafik, leadgenerering og konvertering.
Ved at fokusere på at samle og automatisere trafik, leads og salg kan du sikre, at din marketing hjælper hinanden. Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til marketing, gør du op med nogle af de udfordringer vi ser, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen.
Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge.
Sæt fokus på kunderejsen med inbound marketing og skab værdi i hvert enkelt led af kunderejsen.
Få flere besøgende
For at få kunder med online marketing, skal du først have trafik. Her fokuserer vi på elementer, der med garanti giver dig flere besøgende.
Skab flere leads
Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads.
Øg dit salg
Ved at bruge automatiserede og personlige e-mails med indhold, der giver dig en konkurrencemæssig fordel øger vi dit salg.
FÅ FLERE BESØGENDE
VI HJÆLPER DIG MED AT BLIVE FUNDET & FÅ FLERE BESØGENDE
Vil du have flere kunder i butikken? Så er en forøgning af trafikken til din webside oftest et godt sted at starte. De fleste virksomheder lider under udfordringen, at generere nok trafik til deres side. Din målgruppe skal vide at du eksisterer, før de overhovedet overvejer at handle med dig.VI HJÆLPER BL.A. MED
- Blogging
- SEO
- Content strategi
- Annoncering på Google & sociale medier
- Webudvikling & optimering
FÅ FLERE LEADS & GØR DEM BRANDVARME
Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads & gør dem brandvarme.
SKAB FLERE LEADS MED INBOUND MARKETING & GØR DEM KØBSKLARE
Ved at arbejde med relevante og spændende content offers, så som e-bøger, tjeklister, whitepapers osv., kan vi bygge en inbound kampagne, der skaber leads og gør dem varme. Med marketing automation sikrer vi de rette e-mails, med det rette indhold, sendes til den rette person, på det rette tidspunkt.
VI HJÆLPER BL.A. MED
- Email marketing
- Marketing Automation
- Inbound kampagner
- Content offers
- Lead Ads
- Konverteringsoptimering (CRO)
RAPPORT & ANALYSE
Med en intelligent datadreven tilgang kan vi måle på hvilke indsatser, der giver vækst, og hvilke der kræver forbedring.
ANALYSE & RAPPORTERING, SÅ DU KAN NÅ DINE KPI’ER
Ved at arbejde med målsætninger og analysere på indsatser kan vi konstant udvikle og forbedre indsatserne. Hvilke blogs driver trafik, hvilke content offers giver leads, hvilke mails skaber salg? Med en marketing automation platform kan vi træffe intelligente databaserede valg.
VI HJÆLPER BL.A. MED
- Strategilægning
- Rapportering & analyse
- Opsætning af mål & KPI’er
VIL DU HØRE MERE OM DINE MULIGHEDER MED INBOUND MARKETING?
Inbound Marketing tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vi tager gerne en snak om hvilke ydelser, der er relevante for din virksomhed. Book et møde og kom igang med det samme.
Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler
Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.
Persona – Identificer din ideelle kunde
Du har formentlig en idé om, hvem dine kunder er. Men hvor meget af dette er baseret på antagelser, og hvor meget er baseret på reelle indsigter fra dine kundedata? Før du...
Sådan påvirker du “den rodede midte” af købsrejsen
Det er ikke altid lige nemt at træffe beslutninger. Ofte er det ikke en lineær proces. Handler det om at træffe beslutninger om et køb, kan det være en længerevarende proces. Og det...
Inbound 2020: De nyeste opdateringer til HubSpot
HubSpot har netop afholdt deres famøse Inbound-konference fra Boston. Denne gang var dog en helt anderledes oplevelse, da det foregik virtuelt for mere end 60.000 deltagere pga....