Vores ydelser

Start her – gratis!

Inbound marketing

E

Skab mere trafik

E

Få flere leads

E

Øg dit salg

Udvalgte ydelser

E

SEO

E

E-mail marketing

E

Marketing automation

E

Lead nurturing

E

Content marketing

E

Paid social

E

Google Ads

Webudvikling

E

Webudvikling

E

Website strategi

E

CRO

$

Digital rådgivning

$

Alle ydelser

$

Få vurderet dit inbound marketing potentiale!

Overvejer du inbound marketing? Få en vurdering af dine muligheder.

Overvejer du HubSpot?

Opsætning af HubSpot

E

Marketing Hub

E

Sales Hub

E

Service Hub

E

CMS

E

Growth Suite

E

CRM Onboarding

Allerede HubSpot bruger?

$

Support & rådgivning

Få hjælp til tekniske eller strategiske spørgsmål til din HubSpot portal

$

Træning & undervisning

Få skræddersyet undervisning i HubSpot tilpasset dine behov

platinum-badge-color
$

Vil du have en gennemgang af HubSpot?

Få en gratis demo af HubSpot. Vi kan vise hele platformen eller enkelte Hubs.

$

Udnytter du det fulde potentiale af din HubSpot?

Vi analyserer din platform og vurderer om du kan forbedre din opsætning

$

Prøv HubSpot CRM gratis gennem os

Opsæt din egen HubSpot portal hvor du kan teste og lege med deres CRM – helt gratis.

Viden & inspiration

ydelser_content_offers

Blogs & artikler om inbound

Viden om alt inden for inbound marketing, HubSpot og andet marketing nørderi

buyer_persona

Gratis e-bøger & skabeloner

Find vores gratis værktøjer her. Downloadet af mange tusinde marketeers!

blog_Inbound_Tjekliste

Lær mere om inbound

Dybdegående guides om inbound, e-mail, content og de andre store begreber

ydelser_content

Cases fra vores kunder

Få et indblik i hvordan vi samarbejder. Læs cases om vores kunder

platinum-badge-color

Om Itch Marketing

$

Om os

Vi er inbound marketing eksperter. Bliv klogere på vores proces og værdier

$

Karriere

Vil du være en del af vores team? Læs mere om dine muligheder her

$

Kontakt os

Kontakt os med dine spørgsmål. Vi er kun en mail eller et opkald væk. 

CRO / Konverteringsoptimering – Få mere ud af dit website

Konverteringsoptimering (CRO) er processen, der øger muligheden for at dine besøgende udfører en handling, når de besøger dit website. Ved at redesigne og ændre bestemte elementer på dit website, kan du øge chancerne for, at dine besøgende konverterer til leads eller kunder, før de forlader dit website.

Vil du høre mere?

Udnyt den eksisterende trafik på dit website. Optimér og justér dit website for at øge chancerne for at konvertere besøgende til leads.

Vi giver dig 3 gode grunde:

#1 – Få flere konverteringer ud af dine besøgende!

Statistisk set forlader 99% af alle dit website uden en konvertering. Er det et problem for dig, så kan CRO hjælpe dig til flere konverteringer.

#2 – Hæld ikke penge ud af vinduet på annoncering

Mange virksomheder betaler for deres trafik – uden at få konverteringer. Ved at optimere din proces, kan du få mere værdi for pengene.

#3 – Få gennemgået dit website med fokus på købsrejsen

Dit website bør dække alle stadier i købsrejsen. Med vores tilgang til CRO kigger vi på elementer, der skaber opmærksomhed, overvejelser og salg.

hexagon-lordret-pattern-image

Vores tilgang til CRO fokuserer på 3 steps

STEP #1

FASTSÆT DINE VIGTIGSTE KPI’ER

En vigtig del af CRO er at måle på de rette KPI’er. Med vores tilgang finder vi sammen de rette KPI’er, og måler udviklingen ud fra en datadreven tilgang

HubSpot Platform

STEP #2

UNDERSØGELSE AF BRUGERNES ADFÆRD PÅ DIT WEBSITE

En vigtig del af CRO er at måle på de rette KPI’er. Med vores tilgang finder vi sammen de rette KPI’er, og måler udviklingen ud fra en datadreven tilgang

STEP #3

TEST MED “SPRINTS”

Efter at have defineret testmålet og varigheden, udfører vi et sprint, der er designet til at undersøge effekten af en CRO-indsats. Det kan omfatte alt fra udskiftning af en CTA til udvikling af en ny landing page.

sådan_laver_du_en_marketingplan_med_vores_gratis_skabelon

STEP #4

MÅNEDLIG AFRAPPORTERING

Vi laver en månedlig afrapportering, der måler udviklingen for de fastsatte KPI’er. Denne gennemgår vi med dig, og kommer med anbefalinger til fremtidige indsatser.

Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dit website med at skabe flere konverteringer?

 

Bliv klogere på hvad du kan få ud af at konverteringsoptimere dit website gennem et møde med os. Vi dykker ned i hvad det kan forbedre, hvilke værktøjer vi anvender, og hvordan processen kan struktureres.