CRO / Konverteringsoptimering – Få mere ud af dit website

Konverteringsoptimering (CRO) er processen, der øger muligheden for at dine besøgende udfører en handling, når de besøger dit website. Ved at redesigne og ændre bestemte elementer på dit website, kan du øge chancerne for, at dine besøgende konverterer til leads eller kunder, før de forlader dit website.

Vil du høre mere?

Udnyt den eksisterende trafik på dit website. Optimér og justér dit website for at øge chancerne for at konvertere besøgende til leads.

Vi giver dig 3 gode grunde:

#1 – Få flere konverteringer ud af dine besøgende!

Statistisk set forlader 99% af alle dit website uden en konvertering. Er det et problem for dig, så kan CRO hjælpe dig til flere konverteringer.

#2 – Hæld ikke penge ud af vinduet på annoncering

Mange virksomheder betaler for deres trafik – uden at få konverteringer. Ved at optimere din proces, kan du få mere værdi for pengene.

#3 – Få gennemgået dit website med fokus på købsrejsen

Dit website bør dække alle stadier i købsrejsen. Med vores tilgang til CRO kigger vi på elementer, der skaber opmærksomhed, overvejelser og salg.

hexagon-lordret-pattern-image

Vores tilgang til CRO fokuserer på 3 steps

STEP #1

FASTSÆT DINE VIGTIGSTE KPI’ER

En vigtig del af CRO er at måle på de rette KPI’er. Med vores tilgang finder vi sammen de rette KPI’er, og måler udviklingen ud fra en datadreven tilgang

HubSpot Platform

STEP #2

UNDERSØGELSE AF BRUGERNES ADFÆRD PÅ DIT WEBSITE

En vigtig del af CRO er at måle på de rette KPI’er. Med vores tilgang finder vi sammen de rette KPI’er, og måler udviklingen ud fra en datadreven tilgang

STEP #3

TEST MED “SPRINTS”

Efter at have defineret testmålet og varigheden, udfører vi et sprint, der er designet til at undersøge effekten af en CRO-indsats. Det kan omfatte alt fra udskiftning af en CTA til udvikling af en ny landing page.

sådan_laver_du_en_marketingplan_med_vores_gratis_skabelon

STEP #4

MÅNEDLIG AFRAPPORTERING

Vi laver en månedlig afrapportering, der måler udviklingen for de fastsatte KPI’er. Denne gennemgår vi med dig, og kommer med anbefalinger til fremtidige indsatser.

Vil du vide mere om, hvordan vi kan hjælpe dit website med at skabe flere konverteringer?

 

Bliv klogere på hvad du kan få ud af at konverteringsoptimere dit website gennem et møde med os. Vi dykker ned i hvad det kan forbedre, hvilke værktøjer vi anvender, og hvordan processen kan struktureres.