Få en komplet B2B inbound marketing-kampagne

Vi har udviklet et rammeværktøj til at lave inbound marketing-kampagner. Inbound-kampagnen samler dine marketingindsatser, så de kommer til at arbejde fælles mod ét mål: At skabe leads, der løbende modnes og bliver til kunder.

Vores inbound-kampagne er en stærk motor, der består af et stykke content til hver del af salgstragten: Awareness-, Consideration- og Decision-fasen. Med alt det, du behøver dertil af e-mail flows, blogindlæg og betalt annoncering. Du får kort sagt en samlet løsning, der sikrer relevant trafik og giver salgsklare leads. 

Vil du vide mere?

Book et møde
hexagon-grey-fade-30-procent

Alt, du skal bruge for at sætte gang i din inbound-kampagne

model-the-inbound-marketing-framework

Vi ved, du får mest værdi, hvis du har content til hver fase af kunderejsen. Du skal formå at besvare alle spørgsmål i kunderejsen og opbygge en løbende pipeline af salgsklare leads

usp-itch-er-proaktive

Decision-fasen

Vores kampagne sikrer, at du besvarer alle salgsafgørende spørgsmål i forbindelse med en købsbeslutning ved hjælp af f.eks. sammenligninger af produkter og ydelser, kundecases og webinarer.

usp-icon-projektledere

Consideration-fasen

Vær sikker på, at dine leads også overvejer din løsning til deres udfordring. I kampagnen bruger vi ofte beregnere eller andre content offers, der hjælper dine leads med at finde den rette løsning.

usp-icon-succes

Awareness-fasen

Du skal også være tilstede tidligt i kunderejsen - længe før der er behov for at træffe en købsbeslutning. Disse leads skal løbende bearbejdes med e-mail flows, der sikrer, du kommer med i overvejelserne, når de når dertil.

Har du brug for hjælp til at starte din første inbound-kampagne?

Med os får du hjælp til både den operationelle opsætning af kampagnen og det strategiske fundament. Vi binder alt din marketing sammen med HubSpot, så du får en automatiseret løsning, der let håndterer dine kommende leads eller salg.

Vi afholder en workshop med dig, og sammen finder vi frem til de rette content offers, blogindlæg og e-mails, der sikrer, at du får indsamlet relevante leads og derefter gør dem købsklar.

Download prisguide