Vælg en side

CONTENT OFFERS

Det er ikke gratis at få oplysninger om din målgruppe. Tilbyd dem derfor et ‘content offer’ med relevans og viden, som skaber værdi for netop dem og der hvor de er i købsrejsen. Mod din gratis viden, får du (i fleste tilfælde) deres mail, og så kan lead nurturing begynde.

Content offers kan være mange ting, og det er vigtigt at du skaber det, som din målgruppe står og mangler. Om det er en e-bog med dine bedste tips, en tjekliste med 10 ting man bør gøre eller om det er en infographic der illustrerer, hvorfor man skal fokusere på noget, så er det essensen af en stærk leadgenerering.

Skab værdi for kunden og vis dem dine faglige kvaliteter. Tilbyd dem gratis viden gennem infographics, e-bøger og whitepapers.

Ydelser mail

Giver dig flere & bedre leads

Med et content offer giver du din målgruppe noget relevant, de vil “bytte” deres oplysninger for. Det giver dig flere leads, der har interesse i din virksomhed. 

Ydelser mail

Opbygger tillid

Ved at give besøgende, hvad de står og mangler, opbygger du tillid og skaber et stærkt bånd. Du understøtter dine kompetencer gennem dit indhold. 

Ydelser mail

Giver dine sælgere bedre muligheder

Ved at skabe content offers om dine forskellige kompetencer, kan du øge din viden om, hvad det leads er interesseret i. Den viden kan dine sælgere med fordel bruge. 

seo-graph

SKAB LEADS MED E-BØGER

En e-bog er en fantastisk mulighed for at skrive om et emne, der interesserer din målgruppe. Modsat blogindlæg kan du gå helt i dybden med et eller flere emner – og få et et lead ud af din indsats.

BLIV EKSPERT

En e-bog kræver mere tid end et blogindlæg, men hvis du formår at lave en vellykket e-bog, kan den generere mange stærke leads. Læs vores blog om hvordan man laver en e-bog, eller kontakt os for en pris.

GIV VIDEN GENNEM WHITEPAPERS

Whitepapers er en af de mest effektive B2B content teknikker til at nå og engagere leads. Målet med whitepapers er, at skabe et behov for dine ydelser med brug af viden & fakta.

PRÆSENTER DIN VIRKSOMHEDS VIDEN
Et whitepaper sælger din virksomhed ved at fremhæve den interne ekspertise og give værdifulde anbefalinger. For at få adgang til dit whitepaper, skal læseren opgive sin mailadresse, hvilket gør whitepapers effektive til at fange gode leads.

webdesign
seo-graph

FÅ OVERBLIK OG SKAB STRUKTUR

Én ting er, at skabe dit content offer, men en anden ting er, at præsentere det på en lækker måde, så besøgende ikke kan lade være med at downloade det. 

SKAB DET RIGTIGE CONTENT OFFER

Dit content offer skal naturligvis spille en større rolle i din inbound marketing strategi. Det hjælper vi dig med. Få en tjekliste til, hvordan du opbygger din inbound marketing kampagne, og bliv klogere på, hvordan du får dit content offer til at blive downloadet.

FÅ HJÆLP TIL AT UDVIKLE CONTENT OFFERS

 

Vil du have hjælp til at lave et content offer? Vi kigger på dine muligheder, og hvad der er interessant for din målgruppe. Vi hjælper også med tekstproduktion, design og indsamling af leads – så du får hele pakken. Book et møde og kom igang med det samme.

Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler

Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.

Hvorfor blogge som virksomhed?

Hvorfor blogge som virksomhed?

  Blogging er ikke længere kun et medie, hvor privatpersoner skriver om det der interesserer dem. Nej, blogging er blevet en anerkendt marketingtaktik til at skabe mere online...

læs mere