22 steps til succes med inbound marketing
Det er slut med at skubbe budskaber ud til en målgruppe, der alligevel ikke er interesseret i at købe af os. Nu handler det i stedet om at give din målgruppe en grund til at komme til dig.
Med 22 konkrete og håndgribelige steps giver guiden dig opskriften til at opsætte den perfekte inbound marketing-kampagne.
Download vores 22 steps til succes
Slut med uinteressante budskaber – frem med relevansen
Du har styr på at skabe trafik og generere leads, og skal nu bare konvertere dine leads til kunder.
Workflows, e-mail nurturing og timet indhold, der præsenteres for dit lead, på dette rette tidspunkt, er vejen frem. Der er masser af tiltag, som du kan sætte i værk, for at øge dit salg. Vi har lavet en tjekliste med 22 anbefalinger, som du nemt kan printe ud og sætte i gang med at implementere.
Det er en liste med forskellige hacks, der indeholder alt fra simple tiltag til mere omfattende ændringer. Der er stensikkert nogle tricks, som du kan bruge på din website – ellers var du formentlig ikke havnet her.
Det er slut med at skubbe budskaber ud til en målgruppe, der alligevel ikke er interesseret i at købe af os. Nu handler det i stedet om at give din målgruppe en grund til at komme til dig.
Det gør du først og fremmest ved at skabe værdifuldt indhold, som får folk til at besøge din hjemmeside. Dernæst gør du dine besøgende til leads, som du konverterer til kunder.
Endeligt vender du tilbage til at underholde, uddanne og fastholde dine kunder med spektakulært indhold. Med denne e-bog får du 22 konkrete strategier, som du kan bruge til at få succes med inbound marketing.
I slutningen af bogen finder du desuden en tjekliste over de 22 strategier, som du nemt kan printe ud og krydse af.