SEO- & søgeordsanalyse
Hvis du vil lykkes med digital marketing, er trafik fra søgninger på Google essentiel for din succes
Med en god søgeordsanalyse kan du få svar på, hvilke søgeord dine besøgende har brugt til at finde frem til dit website på. Den kan du sammenligne med de søgeord, du selv definerer som vigtige for din forretning. Passer det godt sammen? Eller er det uoverensstemmelser, der skal ses nærmere på for at forhøje sandsynligheden for, at du bliver fundet på det rigtige tidspunkt?
Du kan få lavet din søgeordsanalyse hos os. Den giver dig svar på, hvordan dit website klarer sig i forhold til dine vigtigste søgeord. Du får også svar på, hvor du skal lægge en ekstra indsats for at drive mere relevant trafik ind til wbsitet.
Sådan fungerer vores SEO- & søgeordsanalyse
Skab den rette trafik med de rette søgeord
Få konkrete forslag til, hvordan du fanger den vigtige trafik til dit website. For eksempel præsenterer vi dig for både informationelle og købsklare søgninger.
Prioritér de lavest hængende frugter
Vind over dine konkurrenter
Måned #1 - Strategi
Vi sætter ind på det strategiske niveau, så grundlaget er lagt for, at dit website bliver en succes. På 30 dage undersøger og forstår vi, hvordan dit website præsterer nu, og hvor vi skal sætte ind for at øge din vækst med de helt rigtige besøgende.
Opstartsmøde med teamet
Til opstartsmødet med teamet skaber vi sammen dybere indsigt i, hvor vi skal sætte ind for, at dit website bliver en succes.
SEO- og søgeordsanalyse
- Undersøgelse af dine søgeord
- Undersøgelse af konkurrenternes søgeord
- Undersøgelse af relaterede søgeord
- Gennemgang af de produkter/ydelser, du ønsker at blive fundet på
- Undersøgelse af dit tekniske SEO-helbred (0-100)
- Gennemgang af analysen.
Gennemgang af content-plan
Content-planen bliver gennemgået, så du får et overblik over, hvilket indhold der skal produceres.
Målsætning med SEO-indsatsen
For at arbejde strategisk mod en effektiv søgemaskineoptimering sætter vi sammen nogle mål for SEO-indsatsen.
Måned #2 - Løbende udvikling
Efter analysen fastlægger vi en plan for den løbende SEO-indsats.
Denne indsats bliver baseret med udgangspunkt i et bestemt emne, produktkategori eller service, som vi i fællesskab finder frem til at sætte fokus på.
Hvor stor en indsats, der kræves, afhænger af konkurrencen inden for det valgte søgeord. Derfor kan vi ikke fastslå en pris, før vi har indsamlet data fra strategien.
En løbende SEO-indsats kan bl.a. bestå af:
- Omskrivning af eksisterende website-tekster mod udvalgte søgeord
- Optimering af on-page SEO
- Optimering af teknisk SEO
- Udvikling af nye blogs
- Udvikling af pillar pages
- Afrapportering.
Hvorfor bruge en SEO- & søgeordsanalyse?
Søgeordsanalysen er et utrolig vigtigt værktøj, du bør bruge aktivt, hvis du arbejder med inbound marketing. Du skal nemlig bruge et stærkt informativt udgangspunkt for at lykkedes med at skabe den rette trafik via Google. Konkurrencen om førsteplaceringen på Google er generelt rigtig høj, så du bliver nødt til at gå strategisk til værks, hvis du skal have succes. Søgeordsanalysen gør dig i stand til at skabe et overblik over de vigtigste søgeord og til at prioritere dine indsatser.
Med vores søgeordsanalyse skaber vi et stærkt fundament til din inbound marketing. Er du på jagt efter en strategisk partner til inbound marketing, så er vi sandsynligvis den rette partner for dig. Lad os tage en snak om det.
Vil du vide mere om, hvad en SEO- & søgeordsanalyse koster?
Vi går i dybden med din søgeordsanalyse. Vi når hele vejen rundt om din forretning, og hvilke søgninger du bare må og skal findes på.
Download vores prisguide, og bliv klogere på, hvad en SEO- og søgeordsanalyse koster, og hvad den omfatter: