Øg dit salg med en inbound sales tilgang

Få værdi ud af dine leads ved at arbejde med inbound marketing & sales. Ved at arbejde strategisk med de indsatser du foretager dig, fra du får et lead, og indtil det bliver en kunde, kan du gøre kunderejsen hurtigere, lukke flere leads og skabe mersalg.

Sørg for at din marketing & salgsafdeling arbejder samme og gør brug af data og sales automation og skab værdi allerede nu.

Book et møde
skab-mere-salg-hexagon-lilla

Gør dine leads til nye kunder med inbound sales

salg-inbound-methodology-stages.png
tilgang-til-hubspot-og-inbound-kombineret-strategi

Vores mest anvendte tilgang kombinerer inbound sales og HubSpot. En strategi for dette vil typisk indeholde disse punkter:

#1 Strategi workshop med en gennemgang af jeres nuværende salgsproces og tilpasning til en inbound sales tilgang

#2 Udvikling af en SLA mellem marketing & salg (En aftale der eks. beskriver hvornår og hvordan et leads overleveres til salg)

#3 Oplæring af salgsteamet i at bruge et CRM (eks. HubSpot), så de med fordel kan sælge ud fra den viden, der er indsamlet om leadet

#4 Opsætning af sequences (personaliserede og automatiserede e-mails m.m., så timingen bliver perfekt og et lead aldrig glemmes)

#5 Opsætning af Vidyard (et system til videomails så dine henvendelser bliver levende)

#6 Opsætning af deal pipeline til overblik over status på leads og kommende aftaler

#7 Opsætning af system til afrapportering på salgsindsatser

Vil du have hjælp til at øge dit salg med en inbound sales tilgang?

Inbound tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du have en gratis gennemgang af dine muligheder? Book et møde og lær mere med det samme.

Book et møde