Leadgenerering & salgsaktivering
Effektiv leadgenerering og salgsaktivering handler om at tiltrække de rette kunder og sikre, at de bliver håndteret korrekt i salgsprocessen. Ved at kombinere outbound-strategier, leadkvalificering og datadrevet salgsoptimering kan du øge konverteringen og forkorte salgscyklussen.

Sådan skaber vi et stærkt setup for leadgenerering & salgsaktivering
At skaffe leads er én ting – at sikre, at de er kvalificerede og klar til salg er noget helt andet. Vi har identificeret de vigtigste funktioner, der gør din leadgenerering mere målrettet og din salgsaktivering mere effektiv.
Opsætning af outbound-kampagner
- Strategi og eksekvering af e-mail, LinkedIn og cold outreach-kampagner.
- Automatisering af outreach-flows for bedre skalering.
- A/B-testning af budskaber for at optimere responsrater.
Kvalificering og håndtering af leads
- Opsætning af lead scoring-modeller for bedre prioritering.
- Automatiserede workflows i HubSpot for lead nurturing.
- Implementering af processer for hurtigere opfølgning fra salg.
ABM (Account-Based Marketing) strategier
- Identifikation af ABM strategi og segmentering af high-value accounts.
- Personalisering af outreach baseret på ICP og købscentre (Buying Committees).
- Målrettede kampagner og annoncering mod specifikke virksomheder og nøglekunder
Forståelse af Kundeadfærd & Beslutningsprocesser
- Indsigt i, hvad der motiverer potentielle kunder til at tage beslutninger.
- Strategier til at kommunikere værdiskabende og målrettet i hele salgsforløbet.
- Optimering af kundedialog og interaktion for at skabe tillid og styrke relationer.
Performance tracking og optimering
- Opsætning af dashboards til overvågning af leadgenerering og konvertering.
- Løbende optimering af salgs- og marketingindsatser baseret på data.
- Forecasting og analyse af salgspipeline for at forbedre vækststrategien.
Udvikling af sales enablement materiale
- Udvikling af content der kan anvendes i en sales enablement proces
- Produktion af content der understøtter beslutningsprocessen, så i kan rykke jeres varme leads gennem salgstragten.
- Avoid "the magic PDF" - fokus på strategisk og værdiskabende indhold og ikke rendyrket salgsmateriale - eks. gennem dedikerede landing pages til brug mod prospects.
Få fuldt udbytte af din leadgenerering med vores strategiske forløb
Skræddersyet leadgenerering til din virksomhed
Vi tilbyder både fysisk og online træning
Vi kan afholde workshops fysisk hos jer eller gennemføre strategiske sparringsmøder online – alt efter hvad der passer bedst til din organisation og jeres arbejdsprocesser.
For både marketing- og salgsteams

Priser på vores forløb
Vores løsninger til leadgenerering og salgsaktivering tilpasses din virksomheds behov – uanset om du ønsker en strategisk workshop, en fuld implementering eller løbende optimering.
Er du frisk på at tage et møde om, hvordan du kan optimere din leadgenerering og salgsaktivering?
Fedt, så lad os få det booket! Vores HubSpot Specialist og Partner i Itch, Morten, er klar til at tage et møde med dig, når det passer ind i din kalender.
