Beregn effekten af din inbound marketing og salg med vores beregner

Hvor skal du sætte ind med dine marketing- og salgsaktiviteter? Find jeres potentiale med inbound marketing og salg. Med vores beregner kan du dykke ned i jeres marketing- og salgstal og identificere mønstre, så du kan se, hvor I helt konkret skal sætte ind for at nå jeres årlige omsætningsmål. Mangler I besøgende på jeres hjemmeside, eller får I ikke udnyttet potentialet i jeres leads?

Sådan bruger du inbound beregneren

Inbound beregneren er opdelt i to:

En simpel beregner
En udvidet beregner.

Den simple beregner

Den simple beregner er til dig, der ikke arbejder med forskellige lead-stadier som MQL'er og SQL'er. Indsæt din hjemmesides månedlige antal besøgende og definér, hvor stor en andel, der bliver til leads. Herefter skriver du, hvor stor en andel af jeres leads der bliver til salgsmøder - og til sidst, hvor mange opportunities, der bliver til kunder.

Den udvidede beregner

Den udvidede beregner fungerer stort set på samme måde. Der er dog tilføjet to ekstra lead-stadier - nemlig MQL'er og SQL'er. Hvis du bruger disse begreber kan du derfor tilføje konverteringsraten for disse stadier og få et endnu mere retvisende billede.

Prøv vores inboundberegner

Udfyld felter og ryk sliderne nedenfor. Dermed kan du se jeres potentiale med inbound marketing og salg. 

 
 

 

Forstå begreberne

Er du i tvivl om, hvad de forskellige begreber betyder? Så læs med her, hvor vi forklarer de enkelte begreber.

master-danmark-case

Inbound marketing og salg løfter væksten hos Master Danmark

Implementering af HubSpot og en strategisk indsats med inbound marketing og inbound salg har løftet den digitale kanal op som en direkte bidrager til vækst. 

Med implementeringen af HubSpot og samarbejdet med Itch Marketing er Master Danmark vækstet med 27 nye kunder og 324 leads fra inbound i løbet af det første år.

Få en demo af beregneren

Skal vi give dig en gennemgang af beregneren ift. jeres forretning? Vælg et tidspunkt, der passer dig, herunder.