Priser
Marketing strategi
Når vi arbejder sammen med virksomheder om marketing, forventer vi, at der ligger en opdateret marketingstrategi forud for samarbejdet. Strategien sikrer nemlig, at vi arbejder på at nå de mål, der gavner lige præcis din forretning. Samtidig er det et værktøj, der hjælper os til at træffe de rette beslutninger i forhold til budskaber, modtagere, kanaler osv. En fyldestgørende marketingstrategi indeholder i vores optik fire nedenstående elementer.
Vi hjælper gerne med at lægge hele strategien til den samlede pris af 45.000,- DKK eller udfylde hullerne ved eventuelle mangler i jeres nuværende strategi. Elementerne herunder kan udvælges og kombineres efter behov, og workshops kan slås sammen og afholdes samme dag, hvis I ønsker det.
Målsætning
Målgruppe
Købsrejsen
Kanaler og aktiviteter
Aktiviteter
2 timers workshop for ledelseslaget.
Audit af nuværende aktiviteter og resultater.
Audit af nuværende aktiviteter og resultater.
2 timers workshop med stakeholders fra forskellige afdelinger.
3-5 kundeinterviews med eksisterende kunder.
3-5 kundeinterviews med eksisterende kunder.
2 timers workshop med stakeholders fra forskellige afdelinger.
Audit af nuværende data fra CRM e.l.
Audit af nuværende data fra CRM e.l.
2 timers workshop med marketingafdelingen.
Audit af eksisterende kanaler og aktiviteter.
Audit af eksisterende kanaler og aktiviteter.
Slutprodukt
Visuel præsentation af definerede målsætninger.
Visuel præsentation af målgrupper og Ideal Customer Profile (IPC).
Visuel præsentation af målgruppens købsrejse.
Anbefaling og prioritering af kanaler og aktiviteter i en Marketing- og Content Plan.
Pris
10.000,- DKK
15.000,- DKK
10.000,- DKK
10.000,- DKK