itch-logo-green-1
Karriere

Søges: Erfaren Paid Ads Specialist med strategiske evner, digital snilde og teknisk forståelse (barselsvikariat)

Har du erfaring med at omsætte tal og analyser til effektiv annoncering på de helt rigtige kanaler? Kan du sætte dig ind i forskellige kundebehov og ambitioner og eksekvere en stærk PPC-strategi ved at sikre, at kampagnerne kører med maksimal effekt? Og er du klar til at træde ind i et dynamisk team med kort varsel? Så kan du være den barselsvikar, vi søger til at overtage opgaverne med Paid Ads for både vores kundeportefølje og egen marketing fra vores kontor i Aarhus eller København.

Stillingen er besat pr. december 2024.

Er du hjemmevant i digital marketing, og har du erfaring med at skabe skarpe PPC-resultater?

Så kan du være den, vi søger

Itch Marketing er et ungt inbound marketingbureau med fokus på B2B og HubSpot. Derfor kommer du ikke til at lave annoncer til Hr. og Fru Danmark i denne stilling; i stedet handler det om at håndtere kampagner på et kreativt og strategisk niveau, der tilgodeser målgruppe(r), annoncebudget og kreativer om (ofte) komplekse produkter/ydelser til lange købsrejser.

Derfor er det også en fordel, hvis du har kendskab til inbound marketing-tilgangen og HubSpot. Men i et evigt skiftende SEO-landskab har vi i høj grad brug for en Paid Ads-specialist, der kan sørge for, at vores kunder (og vi) bliver set og fundet. Det er her, du kommer ind i billedet!

Du får ansvar for både vores egne og vores kunders betalte annoncering, hvor du skal sikre, at kampagnerne kører med maksimal effekt og compliance, og at de understøtter de fastlagte marketingstrategier.

Du er den rigtige kandidat, når...

Du kan tage styringen og skabe mærkbare resultater inden for PPC-annoncering på tværs af platforme, der giver værdi gennem grundige analyser og målrettede kampagner igennem hele kunderejsen. Det er vigtigt, at du er komfortabel med kundedialog, da det fylder meget i stillingen. 

Derfor leder vi efter en proaktiv, selvstændig og detaljeorienteret person, der har flere års erfaring med betalt annoncering og besidder stærke analytiske evner inden for digital marketing.

En stor del af stillingen består også i afrapportering på interne marketingindsatser ud fra vores fastlagte framework, så vi kan sikre, at vores egen marketing understøtter vores mål.

dreamstime_xxl_149581669-scaled-e1623665686299

Vi forestiller os, at du...

  • trives godt med en høj grad af ansvar.
  • har det godt med direkte kundekontakt og projektledelse.
  • har evnerne og tålmodigheden til at søge løsninger på tekniske udfordringer.
  • arbejder effektivt selvstændigt, men du er også en udpræget teamplayer.
  • er struktureret og en god kommunikatør.
  • kan holde et forkromet overblik, når du har gang i flere forskellige projekter på samme tid.

Den perfekte kandidat:

  • har erfaring med at varetage kunders annoncebudgetter, så de får det maksimale ud af dem: udvikling af strategi, opsætning og optimering på tværs af kanaler som Google, LinkedIn og Facebook.
  • er vant til at have kundekontakt
  • trives med at arbejde selvstændigt.
  • kan udarbejde søgeordsanalyser og -strategier, der sikrer målrettede kampagner, som skaber resultater.
  • kan omsætte tal og analyser til meningsfulde rapporter.
For at løse opgaverne skal du kunne arbejde med værktøjer som:
  • Google Ads, Tag Manager, Search Console og Analytics 4
  • LinkedIn Campaign Manager & Facebook Ads Manager
  • HubSpot
  • Morningscore
  • Whatagraph

Det er også en fordel, hvis du kan kendskab til sikring af tracking-miljøer, cookiehåndtering og compliance. Det vigtigste er dog, at du selvstændigt kan udarbejde kampagner fra et strategisk udgangspunkt med øje for især målgrupper, budgetter og kunderejser - og at du kan eksekvere og tilpasse dem løbende, så de skaber resultater.

Hvad tilbyder vi?

I rollen som Paid Ads Specialist bliver du en del af vores team på 10 personer, der hver især er specialister inden for forskellige områder af inbound marketing. Du kan se frem til at få en helt central rolle for vores kunders succeser med frihed under ansvar og højt til loftet. Vi garanterer nemlig netop masser af ansvar, spændende opgaver og gode kollegaer i en virksomhed i rivende udvikling med et stærkt sammenhold og tæt samarbejde.

Med andre ord kommer du til at indgå i et uformelt arbejdsmiljø med en flad struktur, hvor du får rig mulighed for at sætte din erfaring i spil, udvikle dig professionelt og sætte dit eget indtryk.

 

gruppebillede-itch-2023

Derudover har vi et godt, socialt miljø, hvor Aarhus-medarbejderne mødes på kontoret til den daglige frokostordning, fælles fredagsmorgenmad, mandagsmøder, en månedlig fredagsbar samt de sociale arrangementer, der afholdes 2-4 gange om året.

På trods af, at vi er en mindre virksomhed, så tilbyder vi også sundhedsforsikring og pension.

Hos Itch får du desuden muligheden for en fleksibel arbejdsdag. Vi er selvfølgelig store fans af at se vores kollegaer fysisk på kontoret, for vi har det sjovt med hinanden, men vi er gearet til både hjemmearbejdsdage og fleksible arbejdstider. Fleksibiliteten betyder også, at det ikke har den store betydning, om du bliver en del af vores kontor i Aarhus eller København.

Vi har netop modtaget en Børsen Gazelle-pris for andet år i træk, og den udvikling skulle vi meget gerne fortsætte. Men det kan vi ikke uden en dygtig barselsvikar! 

Er vi noget for hinanden?

Hvis det er dig, der er det perfekte match for os, og du kan starte senest primo januar 2025, skal du sende os dit CV og din ansøgning hurtigst muligt. Inkluder gerne nogle opnåede resultater på kampagner, du har været ansvarlig for. 

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores daglige leder Casper Bjerg på casper@itchmarketing.dk eller +45 22 12 22 47.

Vi indkalder kandidater løbende og ansætter lige så snart, vi har den helt rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Itch Marketing

Søg stillingen nu

Send din ansøgning til casper@itchmarketing.dk eller ring på +45 22 12 22 47 for mere info.