Sådan hjælper vi dig med at vækste

Bliv klogere på hvordan vi arbejder med inbound marketing og hvilke elementer vi bruger, for at hjælpe dig til vækst.

Statistik-1024×241

INBOUND MARKETING

Hvordan vil du vækste din forretning?

Købsrejsen har ændret sig! Danskerne finder i dag selv næsten alt informationen, før de skal foretage et køb. Så hvordan vil du skaffe kunder, hvis du konkurrerer på andet end pris? Vi vækster din virksomhed ved at arbejde med de tre mest afgørende elementer i moderne online marketing – trafik, leadgenerering og konvertering. 

Itch_WWW_Kunderejse2

Skab mere trafik

For at få kunder med online marketing, skal du først have trafik. Her fokuserer vi på elementer, der med garanti giver dig flere besøgende.

Itch_WWW_Kunderejse1

Skaf flere leads

Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads.

Itch_WWW_Kunderejse3

Konverter flere kunder

Ved at bruge automatiserede og personlige e-mails med indhold, der giver dig en konkurrencemæssig fordel øger vi dit salg.

Inbound marketing tragt

Få det hele!

Ved at kombinere alle tre elementer, kan du skabe det vi kalder en stærk inbound marketing maskine, der skaber trafik, konverterer de besøgende til leads og modner dem til kunder. 

INBOUND MARKETING

Kombiner alle tre og få en inbound marketing strategi der skyder din vækst i vejret.

Ved at lave en samlet strategi for trafik, leadgenerering og konvertering kan du sikre, at du leder kunden hele vejen fra besøgende til kunde. Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til online marketing, gør du op med nogle af de udfordringer vi ser i moderne online marketing, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen. Det giver dig en konkurrencemæssig fordel. Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge. 

Itch_WWW_Kunderejse2

Skab mere trafik

For at få kunder med online marketing, skal du først have trafik. Her fokuserer vi på elementer, der med garanti giver dig flere besøgende.

FÅ FLERE BESØGENDE 

Skab mere trafik

Vil du have flere kunder i butikken? Så er en forøgning af trafikken til din webside oftest et godt sted at starte. De fleste virksomheder lider under udfordringen, at generere nok trafik til deres side. Din målgruppe skal vide at du eksisterer, før de overhovedet overvejer at handle med dig.

Itch_WWW_Ydelser_SEO

SEO & PPC

At blive fundet på Google med godt indhold er altafgørende for din trafik. Vi er specialister i de nyeste seo-teknikker og kan hjælpe dig med både at få en topplacering på Google, men også at opsætte annoncer i Google.

Itch_WWW_Content

Blogging

Ved at skabe indhold som din målgruppe finder underholdene og engagerende, kan du skabe trafik. Blogging er et af de stærkeste redskaber i online marketing, da det både underholder dine læsere, men samtidig vokser din sides indhold større og forbedrer din placering på Google.

Itch_WWW_Ydelser_Social

Social Media Marketing

Ram din målgruppe det sted hvor de er. Ved at opsætte inspirerende indhold på sociale medier, kan du skabe trafik til din side. Vi er eksperter i organiske opslag og annoncering på sociale medier og kan hjælpe dig til mere trafik med stærke annoncer målrettet din målgruppe.

Itch_WWW_Ydelser_Website

Website

Vores erfaring viser, at de fleste websites slet ikke er klar til at skabe trafik. Den moderne bruger kræver en webside der er nem at navigere på, har et lækkert design og kan opsættes med iøjnefaldende CTA’er og formular. 

Itch_WWW_Kunderejse1

Skaf flere leads

Leads er din vej til direkte og gratis dialog med dine potentielle kunder. Med relevant og målrettet indhold, sikrer vi dig flere leads.

FÅ FLERE BESØGENDE 

Skaf flere leads

Ved at lave en samlet strategi for trafik, leadgenerering og konvertering kan du sikre, at du leder kunden hele vejen fra besøgende til kunde. Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til online marketing, gør du op med nogle af de udfordringer vi ser i moderne online marketing, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen. Det giver dig en konkurrencemæssig fordel. Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge. 

Itch_WWW_Ydelser_SEO

Guides, e-bøger, whitepapers osv. (Content offers)

Din personas mail er ikke længere gratis. For at skabe flere leads skal du tilbyde noget, der er relevant for din målgruppe. Om det er en e-bog med dine bedste tips, en tjekliste med 10 ting man bør gøre eller noget tredje, så er det essensen af en stærk leadgenerering.

Itch_WWW_Ydelser_Website-1

Landingssider

Landingssider er et stærkt værktøj til at generere leads. Det benyttes til at præsentere dine gratis guides og overbevise den besøgende om værdien af din guides mod deres e-mail. En korrekt opsat landingsside vil med garanti øge din konvertering 

Itch_WWW_Ydelser_Leadforms

Lead Flows & formularer

Med Lead Flows fokuserer vi på, at at lave elementer som. eks. en popup for din nyhedsbrevstilmelding eller en kontaktformular. Disse kan laves på mange måder og med mange forskellige parametre. Ligegyldigt hvordan det opbygges, er det et af de mest effektive elementer til leadgenerering.

Itch_WWW_Ydelser_Social

Lead Ads

Har du forsøgt at indsamle leads via de sociale medier? Det kan være en nem og simpel vej til at skabe nye leads – der stadig er målrettede, hvis du har opsat din annoncering korrekt. Resultatet er ofte en højere konvertering end fra egen webside og dermed billigere leads. 

Itch_WWW_Ydelser_CTA

CTA'er

CTA’er er alfa & omega, når brugeren skal guides rundt på din webside. Sørg for at din besøgende ikke ender i en blindgyde eller farer vildt på din side, men rent faktisk ledes mod de sider du ønsker. 

Itch_WWW_Kunderejse3

Konverter flere kunder

Ved at bruge automatiserede og personlige e-mails med indhold, der giver dig en konkurrencemæssig fordel øger vi dit salg.

FÅ FLERE BESØGENDE 

Konverter flere kunder

Får du nok trafik og genererer masser af leads uden at få et eneste salg? Så er det i denne proces, du skal sætte ind. Er din konverteringsrate under branchens standard, kan det være en god ide at fokusere på elementer, der fører dine leads ned i bunden af tragten og gør dem til kunder.

Itch_WWW_Ydelser_Mail2

Nyhedsbreve

Med nyhedsbreve kan du udsende budskaber til dine modtagere. Det kan være du vil dele dine seneste blogs, gøre opmærksom på din nye e-bog, fortælle at du afholder et event eller noget helt fjerde. Det vigtigste er at holde det relevant og underholdende for din modtager. Nyhedsbrevet holder stadig og er det bedst konverterende marketingsredskaber.

Itch_WWW_Ydelser_Automation

Automatiserede e-mails

Automatiserede e-mails er et stærkt værktøj for virksomheder med mange leads. Muligheden for at opsætte en streng af personificerede e-mails, sikrer at du er opmærksom på dit leads, når det er allervarmest. Og så skal du endda kun opsætte mailen en gang – resten klares automatisk. 

Itch_WWW_Content

Case-studier, testimonials og referencer

Har du tænkt over, hvad dit lead skal vide, for at blive overbevist om at du er den rette partner? Med fokus på at vise din ekspertise gennem blogs, præsentere din erfaring gennem cases og dine ydelser gennem demoer, rådgivning eller andet gør vi dit lead til din nye kunde. 

Inbound marketing tragt

Få det hele!

Ved at kombinere alle tre elementer, kan du skabe det vi kalder en stærk inbound marketing maskine, der skaber trafik, konverterer de besøgende til leads og modner dem til kunder. 

INBOUND MARKETING 

Få størst mulig vækst. Kombiner trafik, leads og salg med inbound marketing

Du ved nu, hvordan man kan arbejde med at skabe trafik, generere leads og få flere kunder. Men hvad hvis du kombinerer det hele? Det kaldes inbound marketing – og det er vi certificerede eksperter i. Inbound marketing binder alle ledene sammen, og gør det muligt at måle på, hvilket led der kører godt og hvor vi taber vores målgruppe. Er det på websiden, er det efter vi har fået et lead, eller får vi slet ikke trafik nok? Med inbound marketing arbejder vi desuden strategisk med 3 begreber. 

  • Top-Funnel Marketing (Nyt lead)
  • Mid-Funnel Marketing (Lunkent lead)
  • Bottom-Funnel Marketing (Brand-varmt lead)

Her anser vi dit lead, som ikke købsmodnet når det er helt nyt. Derfor skal leadet gøres varmere med indhold, der passer til det sted, han/hun er i købsrejsen. Vi udarbejder indhold, der passer til alle 3 faser og gør dit lead brandvarmt! Indsamler du en enorm mængde leads kan vi desuden hjælpe med leadscoring, så dine sælgere ringer til de varmeste af dine leads – og derved får flere salg. 

Itch_WWW_Ydelser_HubSpot

Vi er certificerede Hubspot partnere

Hubspot er verdens førende inbound marketing platform. De er grundlæggeren af begrebet og har bygget verdens bedste system, til at arbejde systematisk og strategisk med inbound marketing. Hvis din virksomhed har tilvalgt en aktiv inbound marketing tilgang, bør Hubspot være i overvejelserne som det foretrukne system – Her kan alle de ovenstående elementer udarbejdes og samles i et stort system. Et par af fordelene er, at du får nemmere ved at måle dine resultater og din marketings- og salgsafdeling integreres i et fælles system, så de kan sætte fælles mål. Det giver beviseligt bedre resultater. Vil du videre mere om Hubspot eller have os til at opsætte en demo for dig, så står vi klar. 

Itch Silver certificerede

ANALYSE, STRATEGI & RÅDGIVNING

Vi hjælper dig med disse grundelementer, der er afgørende for din vækst.

Vi vil alle gerne bare klikke på “go” knappen og starte vores vækst. Men der er mange ting, der kan være afgørende for hvor stor succes vi får. Det er vores klare anbefaling, at der er lagt overvejelser i disse 6 elementer, før du starter med inbound marketing. Vi har hjulpet mange af vores kunder med dette – skal vi også hjælpe dig? 

Itch_WWW_Process_Strategi

Strategi

Er din virksomhed klar til at vækste? Ud fra en analyse af din virksomheds nuværende konkurrencemæssige situation, vækstpotentiale samt digitale markedsføring, skaber vi en strategi for din online marketing.

Itch_WWW_Strategi_Persona-1

Persona

Ingen inbound marketing uden en persona! Hvem er det vi producerer alt vores indhold til? Ved at besvare dette spørgsmål, kan din kommunikation målrettes mod dine foretrukne kunder fremfor at skyde med spredehagl.

Itch_WWW_Strategi_360

360° tjek

Med et 360° tjek undersøges din virksomheds nuværende placeringer på Google, samt hvilke ord der skaber resultater. Derudover analyseres din websides tekniske og tekstmæssige søgemaskineoptimering.

Itch_WWW_Strategi_Maalsaetning

SMART mål

For at kunne skabe vækst, skal man vide hvordan man vil vækste. Her er SMART mål alt afgørende, for at analysere om vi når vores mål og delmål. Det giver os indsigt i hvor der skal optimeres, og hvor der skabes succes. 

Itch_WWW_Strategi_Kunderejse

Kunderejse

Idag gennemgår kunderne 70% af kunderejsen inden vi kommer i kontakt med dem. Det betyder mindre kontrol. En forståelse af den nuværende kunderejse for dine kunder er essentiel, således der kan opsættes en fremtidig kunderejse med flest mulige touchpoints.

Itch_WWW_Ydelser_HubSpot

HubSpot rådgivning

Hubspot er verdens ledende inbound marketing platform. Alle værktøjer og redskaber understøttes med Hubspot. Som certificerede partnere kan vi hjælpe jer ned til mindste detalje med implementering, udvikling og eksekvering af de ønskede Hubspot elementer.

PROCES

Sådan bygger vi vores projekter op, så vores samarbejde hurtigst giver dig vækst.

At starte hos et bureau, kan hurtigt trække tænder ud for din virksomhed. Vi skal have en masse data, forstå din forretningsmodel, have et indblik i dine mål og vide hvem din målgruppe er. Dette er nødvendigt, for at samarbejdet hurtigst muligt bærer frugt. For at sikre en effektiv “onboarding” proces følger vi disse steps. 

Itch_WWW_Process_IndledendeMoede

Indledende møde (Onboarding)

Det første møde har til formål, at give os en klar forståelse af din virksomheds forretningsmodel, målgruppe, USP’er ol. Vi skal forstå din virksomhed for at udarbejde en strategi, der passer til din virksomhed

Itch_WWW_Ydelser_SEO

Research

Efter mødet skal vi have adgang til relevante researchværktøjer eks. Google, Facebook Analytics, Hubspot, Mailchimp osv. Dette giver os indblik i din nuværende situation og hjælper os til at opsætte realistiske mål for samarbejdet. 

Itch_WWW_Process_Strategi

Strategi & målsætning

Ud fra den indsamlede data præsenterer vi en online strategi, der skal vækste din virksomhed med vores indsats. 

Itch_WWW_Process_Loesning

Løsning

Efter en fælles accept af strategien, udarbejder vi løsningen og sætter gang i hjulene. Det er nu der skal skabes resultater. 

Itch_WWW_Process_AltidTilRaadighed

Altid til rådighed

Selvom vi ikke sidder i din virksomhed, er vi altid til rådighed. Vi er dit ekspert-team, som du altid kan henvende dig til, når du har spørgsmål til online marketing.

Itch_WWW_Process_Feedback

Afrapportering og feedback

For at du kan følge udviklingen vil vi altid være i dialog omkring status. Hver 3. måned mødes vi til afrapportering og feedback af de forgangne måneders resultater og erfaringer. 

CASES

Se hvad vores kunder mener

Hos Itch er vi bevidste om, at vores kunders meninger er de vigtigste. Derfor forsøger vi altid at gå den ekstra mil, for at sikre vi får et stærkt samarbejde med vores kunder. Du kan her se et par af vores udvalgte cases. 

Techpeople

TechPeople

REBRANDING MED FOKUS PÅ RELATIONER

Techpeople huser nogle af Danmarks bedste IT-eksperter. De har særlig fokus på embeddede software-løsninger, it- og forretningssystemer og andre hardcore it-tekniske ting. Casens mål var at sikre mere trafik til deres webside og i endnu højere grad, at få opkald og e-mails, så der kom flere kunder i biksen. 

ER INBOUND MARKETING NOGET FOR MIG?

Tag en uforpligtende snak med os

Er du  i tvivl om inbound marketing er noget, din virksomhed kan få fordel af? Tag en uforpligtende snak med mig. Som certificeret inbound marketing specialist giver jeg gerne min vurdering. Har du brug for et fif eller råd, så hjælper jeg dig gerne.