22 steps til at få succes med inbound marketing

Du har styr på at skabe trafik og generere leads, og skal nu bare konvertere dine leads til kunder.

Workflows, e-mail nurturing og timet indhold, der præsenteres for dit lead, på dette rette tidspunkt, er vejen frem. Der er masser af tiltag, som du kan sætte i værk, for at øge dit salg. Vi har lavet en tjekliste med 22 anbefalinger, som du nemt kan printe ud og sætte i gang med at implementere.

Det er en liste med forskellige hacks, der indeholder alt fra simple tiltag til mere omfattende ændringer. Der er stensikkert nogle tricks, som du kan bruge på din website – ellers var du formentlig ikke havnet her.

Itch_WWW_GratisGuides

Få fat i de 22 steps!


Slut med uinteressante budskaber

Det er slut med at skubbe budskaber ud til en målgruppe, der alligevel ikke er interesseret i at købe af os. Nu handler det i stedet om at give din målgruppe en grund til at komme til dig.

Det gør du først og fremmest ved at skabe værdifuldt indhold, som får folk til at besøge din hjemmeside. Dernæst gør du dine besøgende til leads, som du konverterer til kunder.

Endeligt vender du tilbage til at underholde, uddanne og fastholde dine kunder med spektakulært indhold. Med denne e-bog får du 22 konkrete strategier, som du kan bruge til at få succes med inbound marketing.

I slutningen af bogen finder du desuden en tjekliste over de 22 strategier, som du nemt kan printe ud og krydse af.

God læselyst!

 

Vil du vide mere om inbound marketing? Så kan du læse vores store gennemgang her. 

Vi har hjulpet disse kunder til vækst

danbolig_logo-1024×350
asnet-board-logo-1024×192
techpeople-icon-logo-1024×147
Mileage_book_logo_large-1
LOGO_IS-1024×490
{

 

For en virksomhed i vækst er det vigtigt at vores hjemmeside afspejler de ændringer som er sket siden vores opstart og frem til den virksomhed vi er blevet til i dag.

Itch har hjulpet os med et 360 graders review af vores virksomheds behov og beskrevet samt implementeret vores nye hjemmeside baseret på nutidige designprincipper og teknikker. Vi har påskønnet deres knowhow at sparring gennem forløbet og følt os i trygge hænder.   

Kim Fahrenholtz, Direktør Techpeople A/S

Tamim Shaharia

Lead Developer, Focal Inc

Kim Fahrenholtz - Techpeople

ER INBOUND MARKETING NOGET FOR MIG?

Tag en uforpligtende snak med os

Er du  i tvivl om inbound marketing er noget, din virksomhed kan få fordel af? Tag en uforpligtende snak med mig. Som certificeret inbound marketing specialist giver jeg gerne min vurdering. Har du brug for et fif eller råd, så hjælper jeg dig gerne.