Find frem til hvor mange besøgende, du skal bruge på dit website for at nå dit omsætningsmål
Du har skabt trafik til din hjemmeside og arbejder strategisk med kunderejsen. Så langt, så godt!
Spørgsmålet er bare, hvor mange besøgende bliver til kunder og hvor mange taber du ved hvert trin på rejsen?
Med et overordnet indberetningssystem for hele processen, kan du få det gyldne overblik, der kan gøre arbejdet med KPI’er og optimering markant lettere. Og når du kan måle og vurdere konverteringsraterne på de forskellige trin i kunderejsen, er det slut med tilfældig tilgang til marketing- og salgsarbejdet.
Det kan være svært at bygge et system op fra bunden, så vi har gjort det let for dig og lavet en online skabelon til dig. Gem den i dine bookmarks, så du kan bruge den igen og igen.
Når du bruger den, får du kort og godt:
- Bedre vurdering af effekten af din inbound marketing
- Overordnede mål, der kan styrke dit arbejde med KPI’erne for salg og marketing
- Et redskab til at finde de vigtigste dele af kunderejsen til optimering
Så! Nu har du et værktøj til at vurdere effekten af din inbound marketing og dermed en bedre mulighed for at finde de bedste steder at kaste tid efter optimering.