Forvandl dit website til en leadgenererings-maskine med HubSpot CMS Hub Starter og gratis CRM-integration
Skal dit website blive en sand leadmagnet og skabe maksimal værdi for din virksomhed? Så skal du se nærmere på HubSpot CMS Hub Starter i kombination med det gratis CRM-system, der følger med platformen.
Med værdifulde indsigter kan du gøre kundeoplevelsen endnu bedre, få styr på marketingprocesserne, og sætte turbo på salget – og så endda til en enormt konkurrencedygtig pris.
Læs videre, og find ud af, hvordan vi giver dig det perfekte afsæt til at vækste din virksomhed.
Hvorfor skal du have et website i HubSpot?
Går du med tanken om at få et nyt website, der skaber større værdi for din virksomhed og konverterer besøgende til leads og leads til kunder? Er det på ønskelisten, at dit website og dit CRM-system understøtter hinanden gnidningsfrit? Og drømmer du om, at det på samme tid er nemt at rette til og holde opdateret uden hjælp fra en udvikler med en dyr timepris? Så skal du se nærmere på alt-i-en-løsningen HubSpot CMS og det gratis CRM-system, der følger med. Nedenfor lister vi nogle af fordelene, men det er kun toppen af isbjerget!
Er du allerede sikker på, dit website skal laves i HubSpot? Så spring direkte ned til priserne.
Lige til at arbejde i
Helt kort fortalt er HubSpot CMS en alt-i-en-løsning, hvor du kan lave et website, der passer perfekt til dine behov og mål - og som selvfølgelig er skræddersyet til din virksomheds identitet. Det er en af de mest effektive værktøjer på markedet til at øge din online performance og skabe en bedre kundeoplevelse.
Med HubSpot kan du oprette og tilpasse dit website uden at bekymre dig om tekniske detaljer og dyre regninger fra en udvikler, når der skal laves de mindste ændringer. Det er nemt og intuitivt at bruge drag-and-drop-funktionen, og du kan skræddersy din kundes oplevelse med personaliserede landingssider, formularer og calls-to-action.
Få værdifulde data direkte ind i HubSpots gratis CRM-system
En anden genial mulighed i HubSpot CMS er, at du kan lave formularer til alverdens formål - opskrivning til dit nyhedsbrev, tilmelding til et webinar, download af et content offer... Listen fortsætter. Og den data, dine besøgende "betaler" med, kan helt automatisk blive ført direkte ind i HubSpots gratis CRM-system. Og den data, du allerede har i CRM'et kan bruges til at skabe skræddersyede weboplevelser for dine leads.
Få styr på din SEO
Direkte i CMS’et får du også hjælp til at optimere dit website og øge din online performance. Du kan overvåge nøgleparametre, der er med til at øge sandsynligheden for, at du bliver fundet på søgemaskinerne af de rigtige personer på det rigtige tidspunkt.
Automatisér dine marketingaktiviteter
Endnu en kæmpe fordel er, at du nemt kan automatisere mange af dine marketingaktiviteter, så du sparer tid og øger din effektivitet. Du kan oprette workflows, der sender målrettede beskeder og e-mails til dine kunder og leads baseret på deres handlinger på dit website.
Dyk ned i rapporter og analyser
HubSpot CMS giver dig også adgang til omfattende analyser og rapportering, der hjælper dig med at identificere, hvor der er muligheder for forbedring og vækst. Du kan se, hvor dine besøgende kommer fra, hvilke sider de besøger, og hvor længe de bliver på dit website.
Når du vælger at få lavet dit website i HubSpot, får du en integreret og effektiv løsning, der hjælper dig med at øge din online performance og skabe en markant bedre kundeoplevelse. Du kan skræddersy din kundes oplevelse, optimere dit website, automatisere dine marketingaktiviteter og analysere dine resultater.
Skal dit website laves i HubSpot eller WordPress?
Der er mange platforme på markedet, du kan bruge til at skabe et stærkt website. Så hvilken en skal du vælge?
To af de helt store spillere er WordPress og HubSpot. Hvis du vakler imellem hvilken af dem, der bedst kan opfylde dine ambitioner, så læs vores sammenligning her.
Hvad koster et nyt website?
Et nyt website er en investering, der med tiden skal betale for sig selv og mere til. Men det behøver ikke koste spidsen af en jetjager! Vi kan lave dit nye website i HubSpot og sørge for, du er klædt godt på til at skabe leads med det samme. Og som prikken over i'et er HubSpot CRM helt gratis. Se her, hvad dit nye website vil koste dig.
Hvordan foregår det, når du får lavet dit website hos os?
Kan du, ligesom os, se det kæmpe potentiale i at samle dit website og CRM-system? Lad os hjælpe dig godt i gang, så du får en løbende start med platformen allerede fra dag 1. Fra startdatoen tager det kun 4-8 uger, før du får det færdige website.
Vi tilbyder en alt-i-en-løsning med:
Vi lægger altid ud med et opstartsmøde, hvor vi sammen kan zoome ind på dine behov, ønsker og ambitioner for dit nye website.
Vi opsætter og implementerer din nye HubSpot CMS Hub Starter og HubSpot CRM, så de er klar til start.
Vi udarbejder et bud på, hvordan dit nye website kan se ud i HubSpot med udgangspunkt i din virksomheds nuværende visuelle identitet. (Du kan tilkøbe udvikling af en ny visuel identitet. Se mere her).
De relevante medarbejdere i din virksomhed får naturligvis en grundig onboarding i de vigtigste funktioner i både CMS’et og CRM’et, så I er klar til at udnytte platformens mange muligheder selv efterfølgende.
Når webdesignet er godkendt af dig, går vi i gang med at bygge sitet og indsætte indhold med udgangspunkt i dit eksisterende website. (Du kan tilkøbe udvikling af nyt content baseret på dine behov. Se mere her).
Vi opsætter to dashboards med rapporter, der giver dig værdifuld indsigt i dit nye website.
Vi afslutter altid projektet med et afsluttende møde med dig og relevante medarbejdere. Her kan vi snakke projektet igennem, få styr på de sidste spørgsmål og finde ud af, hvordan et potentielt fremtidigt samarbejde kan se ud.
“Itch er en fremragende samarbejdspartner ift. implementering og drift af HubSpot. De bruger krudtet på at sætte sig ind i de (til tider lidt forvirrende) interne arbejdsprocesser, og hjælper med at tilpasse systemet, så det understøtter forretningen bedst muligt. Der er desuden altid hurtig reaktion, når der opstår udfordringer - og godt humør! Begge dele er meget værdsat."
Anne Gram-Skjoldager
Project Manager, IT
Obton
6 fordele når dit website og CRM snakker flydende sammen
Et website lavet i HubSpot CMS Hub Starter bliver endnu stærkere, når du udnytter de mange muligheder, du får med HubSpots fuldt integrerede, gratis CRM-system
Vi hjælper dig med at skabe en mere effektiv og integreret marketingproces, en mere personlig kundeoplevelse og en mere detaljeret indsigt i dine kunders adfærd og behov. Det er altså ikke småting, der taler for, at du skal få lavet dit nye website i HubSpot. Især integrationen med HubSpot CRM skaber en synergi, der både giver værdi på bundlinjen, en endnu bedre, skræddersyet oplevelse for dine kunder og leads samt frigiver ressourcer i Marketing- og Salgsafdelingerne. Alt i alt får du et website, der er designet til at forbedre din B2B-marketing og hjælpe dig med at øge din succes mærkbart.
Automatisk opdatering af kundeoplysninger
Når en kunde udfylder en formular på dit website, kan oplysningerne automatisk synkroniseres med HubSpot CRM. På den måde undgår du manuel indtastning af kundeoplysninger og sikrer, at dataene altid er opdaterede.
Effektiv lead nurturing
Ved at integrere HubSpot CMS og CRM kan du nemt spore dine leads' og kunders handlinger på dit website og sende automatiserede e-mails og beskeder, der er målrettet deres behov. Det lader dig tilbyde en mere personlig oplevelse for både leads og kunder og øger chancerne markant for at konvertere leads til salg.
Bedre dataanalyse
Med et CMS og CRM, der taler sammen flydende, kan du nemt spore og analysere data om dine besøgendes adfærd på dit website. Du kan se, hvilke sider de besøger, hvor længe de bliver på dit website og meget mere. Disse oplysninger kan hjælpe dig med at identificere, hvilke marketingkampagner der fungerer bedst, og hvor der er muligheder for forbedring.
Øget effektivitet
Ved at have dit CMS og CRM i samme platform kan du reducere behovet for manuel dataindtastning og øge effektiviteten i din marketingproces. Du kan oprette automatiserede interne workflows og beskeder, der sparer tid og hjælper dig med at fokusere på vigtigere opgaver.
Konsolideret rapportering
Bedre koordinering mellem marketing og salg
HubSpot CMS og CRM integrerer din marketing- og salgsindsats mere effektivt. Du kan spore marketingindsatserne, der fører til salg og give salgsteamet data på leads og deres adfærd på dit website. Det fører til mere meningsfulde samtaler med potentielle kunder og dermed flere salg.