Vælg en side
Itch_Logox4

Få overblik over
målgruppens kunderejse

Med dette værktøj får du en hurtig gennemgang af kunderejsen, hvilke spørgsmål kunden stiller undervejs og hjælp til at skabe en oversigt over dit content. Brug værktøjet i din dagligdag og byg videre på det, eftersom du prøver dig frem med nyt og relevant indhold for din kunde.

72% af indkøbere søger generelle termer på Google, når de står overfor en købsbeslutning. Sørg for at blive set tidligt i deres søgning.

Itch_Viden_Kunderejse-600×364

Download værktøjet nu!


Hvorfor skal du undersøge din kundes købsrejse?

Din kundes købsrejse er lang og kompleks. Der skal næsten ikke noget til for, at du ikke bliver fundet i deres valg af leverandør.

Det er først til sidst i købsrejsen, at din kunde kontakter dig eller undersøger produktspecifikationer på din hjemmeside. Du går altså glip af ca. 60% af købsrejsen, hvis du ikke gør noget for at målrette din marketing til den indledende research fase, som din kunde gennemgår. 

Vi giver dig værktøjet til at få et overblik over dine kunders rejser og dit indhold, som skal ramme dem undervejs. 

Det styrker din virksomheds troværdighed, at du hjælper kunden med information og løsninger mens de stadig undersøger relevante muligheder. Og du er sikker på, at de tager dig med i overvejelserne, hvis dine løsninger passer til deres problemstilling.

Bliv klogere på inbound marketing lige her. 

Få et overblik

Vi giver dig et værktøj til, hvordan du skaber et overblik over din kundes købsrejse. Brug overblikket til at besvare hans spørgsmål tidligt i købsrejsen.

Målret dit indhold

Når du har fundet frem til din kundes spørgsmål kan du begynde at målrette dit indhold, så det besvarer dem. I værktøjet får du også en skabelon til at skrive dine content idéer ned til hver fase.

Hjælp kunden på vej

Content Marketing handler om at hjælpe kunden på vej i sine beslutninger og vis dine kompetencer ved at dele din viden.