Book en
Gratis konsultation & analyse
Er du i tvivl om du får det optimale ud af din digitale markedsføring? Får du gode nok resultater fra dit website og dine markedsføringskroner? Hos Itch Marketing giver vi dig en gratis analyse af din digitale tilstedeværelse, og vi leverer anbefalinger, der kan optimere dine resultater, så du kan skabe mere vækst.
Udfyld formularen og få en gratis analyse
Hvad indeholder analysen?
Vi udarbejder en analyse, der zoomer ind på din digitale markedsføring. Her kigger vi på dine indsatser og ser på, hvad du kan optimere, så du skaber bedre resultater.
Analysen vil gennemgå
- Webside
- Brugervenlighed. Er den nem at navigere rundt på eller ender brugeren i blindgyder?
- Designmæssig opsætning. Efterlever den det udtryk og den stil man forventer?
- Indhold. Er der elementer der kan generere trafik – eks. blogs & relevante nyheder, videnssider, guides osv.
- CTA’er og formularer. Er der elementer som leder brugeren frem til konverteringer eller er det bare opsæt som en ren informationsside?
- Landingssider. Er der sider, som er optimeret til konvertering og tage trafik fra Google.
- Lead flows. Er der nogle elementer der genererer leads og hvis ikke, er det så noget der bør benyttes.
- Online markedsføring
- Hvilke kanaler bruger du nu og er de hensigtsmæssige i forhold til din målgruppe?
- Kan du få fordel af Google Ads eller annoncering på de sociale medier?
- Passer dine annoncer med din målgruppe og skaber de tilfredsstillende resultater
- Synlighed på Google (SEO)
- Hvordan er du placeret på Google og med hvilke ord
- Er der ord, som du bør rangere på, men ikke gør?
- Hvad dine kerneområder er og hvordan dine konkurrenter klarer sig der
- Nyhedsbrev
- Hvordan er layoutet
- Hvad er der fokus på og kan det optimeres?
- Hvilke CTA’er bruges der og kan de ændres, så der skabes flere konverteringer?
Ovenstående er de områder, som du vil få med en gratis analyse af din virksomheds online kommunikation.
Hvis du undrer dig over, hvorfor vi vil lave denne analyse gratis og om du skal forvente noget billigt juks, så kan vi kort sige nej! Du kan scrolle ned og finde ud af, hvordan vi gør det.
Vi har bl.a. hjulpet disse kunder til vækst
Hvorfor laver I analysen gratis?
Og de sidste 25% der takkede nej? Det er oftest grundet et mismatch i pris eller en situation, hvor inbound marketing måske ikke er den rigtige løsning. Konkurrerer du eksempelvis kun på billigste pris og har et billigt produkt, så er det formentlig et dårligt match.
* Vi påtager os retten til at fravælge at lave analysen, såfremt det er vores vurdering at der ikke er potentiale for et samarbejde i fremtiden mellem os og dig. Det kan bl.a. være grundet en for lav årlig omsætning eller at inbound marketing ikke kan hjælpe din virksomhed.