Book et møde

Gratis analyse

Få en gratis vurdering af dine inbound marketing indsatser og dit potentiale

Vi vil gerne vurdere dine indsatser og dine mål og tilbyde en håndgribelig og målbar inbound marketing strategi, så du kan nå dine målsætninger!

Ved at have et website med fokus på leadgenerering og salg, en sammenhængende inbound marketing strategi der understøtter dine mål, et stærkt marketing automation setup og dybdegående rapportering, kan du øge din vækst betydeligt og øge din konkurrenceevne!

Du behøver ikke selv stå for alt dette! Med vores analyse kan vi finde de lavest hængende frugter, og hjælpe med at styre din virksomhed mod de mest effektive indsatser.

Udfyld formularen

Lad os høre fra dig. Udfyld formularen til højre så vi kan lave analysen. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Du beslutter et tidspunkt

Når vi har hørt fra dig, sender vi dig et link til vores mødebooking, hvor du kan booke den dato og det tidspunkt, der passer dig bedst til en gennemgang af analysen.

Vi præsenterer analysen for dig

It's showtime! Vi præsenterer analysen for dig, og finder frem til de muligheder, du har for at optimere din inbound marketing. 

Anmod om en gratis vurdering

Hvad indeholder vurderingen?

Vurderingen vil bl.a. fokusere på

  • Er dit websitet klar til at skabe leads?
  • Indsamler I de rette informationer?
  • Udnytter man det potentiale der er for at skabe flere besøgende?
  • Hvad gør man for at skabe leads?
  • Hvordan er overleveringen fra marketing til salg – hvordan benytter man disse leads?
  • Er der sammenhæng mellem målsætninger og den egentlige indsats
  • Er der huller i kunderejsen ud fra et inbound marketing perspektiv?

Hvorfor laver I vurderingen gratis?

Et af de vigtigste principper ved at lave inbound marketing er, at man skal give viden for at få målgruppens interesse. Vi tilbyder denne gratis analyse, da vi ved at over 75% af alle der får udarbejdet en analyse, ender med at blive kunder hos os. Vi kunne sagtens vælge at tage et højt beløb for at udarbejde denne analyse, men vi vil hellere give dig muligheden for at se, hvad vi kan og vide, at det i mere end 3/4 af analyserne er startskuddet for at godt samarbejde.

Og de sidste 25% der takkede nej? Det er oftest grundet et mismatch i pris eller en situation, hvor inbound marketing måske ikke er den rigtige løsning. Konkurrerer du eksempelvis kun på billigste pris og har et billigt produkt, så er det formentlig et dårligt match.

* Vi påtager os retten til at fravælge at lave analysen, såfremt det er vores vurdering at der ikke er potentiale for et samarbejde i fremtiden mellem os og dig. Det kan bl.a. være grundet en for lav årlig omsætning eller at inbound marketing ikke kan hjælpe din virksomhed. 

hubspot-growth-suite-onboarding-hexagon-lilla