Få overblik over din kundes købsrejse
Med dette værktøj får du en hurtig gennemgang af kunderejsen, hvilke spørgsmål kunden stiller undervejs og hjælp til at skabe en oversigt over dit content. Brug værktøjet i din dagligdag og byg videre på det, eftersom du prøver dig frem med nyt og relevant indhold for din kunde.
72% af indkøbere søger generelle termer på Google, når de står overfor en købsbeslutning. Sørg for at blive set tidligt i deres søgning.
Download værktøjet nu!
Hvorfor skal du undersøge din kundes købsrejse?
Det er først til sidst i købsrejsen, at din kunde kontakter dig eller undersøger produktspecifikationer på din hjemmeside. Du går altså glip af ca. 60% af købsrejsen, hvis du ikke gør noget for at målrette din marketing til den indledende research fase, som din kunde gennemgår.
Vi giver dig værktøjet til at få et overblik over dine kunders rejser og dit indhold, som skal ramme dem undervejs.
Det styrker din virksomheds troværdighed, at du hjælper kunden med information og løsninger mens de stadig undersøger relevante muligheder. Og du er sikker på, at de tager dig med i overvejelserne, hvis dine løsninger passer til deres problemstilling.