Få flere leads med inbound marketing

Ved at lave en samlet strategi for trafik, leadgenerering og konvertering kan du sikre, at du leder din målgruppe hele vejen fra besøgende til kunde.

Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til digital marketing, gør du op med nogle af de udfordringer, vi ser i moderne online marketing, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen. Det giver dig en konkurrencemæssig fordel!

Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge. 

Book et møde
få-flere-leads-hexagon-lilla

Gør dine besøgende til leads og giv dine sælgere mere at arbejde med!

konvertering_inbound_methodology_stages.png
strategien-til-at-få-flere-leads-opslagstavlen

En strategi kan eksempelvis se således ud:

1. Få udviklet et content offer (whitepaper, e-bog, tjekliste, guide eller lign)

2. Opsæt en inbound kampagne omkring denne inkl. landing page, blog, thank you page, formularer

3. Provomer dette content offer via annoncer- suppler evt. med en lead ad.

4. Konverteringsoptimer dit website så content offeret positioneres flere steder

5. Opsæt et CRM der kan indsamle og håndtere dine leads

6. Analyser på indsatsen

Vil du have hjælp til at få flere leads?

Inbound tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Download vores prisguide og se, hvordan vi kan hjælpe dig med en inbound kampagne. 

Download prisguide