FÅ FLERE LEADS
Ved at lave en samlet strategi for trafik, leadgenerering og konvertering kan du sikre, at du leder din målgruppe hele vejen fra besøgende til kunde. Det kalder vi inbound marketing. Med denne tilgang til digital marketing, gør du op med nogle af de udfordringer, vi ser i moderne online marketing, hvor kunderne tabes på gulvet i løbet af processen. Det giver dig en konkurrencemæssig fordel! Og det bedste af det hele er, at vi kan måle på vores resultater. Du ved altså, hvad du får for dine penge.
GØR DINE BESØGENDE TIL LEADS & SKAB EN BEDRE SALGSPROCES
Leadgenerering skal koncentreres omkring konvertering af de rette besøgende, der skal blive til leads. Derefter modnes de til brandvarme leads, der kan overleveres til salg.
CONTENT OFFERS
SKAB LEADS MED VÆRDIFULDT CONTENT
Din personas mail er ikke længere gratis. For at skabe flere leads skal du tilbyde noget, der er relevant for din målgruppe. Om det er en e-bog med dine bedste tips, en tjekliste med 10 ting man bør gøre eller noget tredje, så er content offers det stærkeste værktøj til leadgenerering. Vores eksperter i content & design, har stor erfaring med at skabe effektive content offers.
INBOUND KAMPAGNER
SKAB LEADS & GØR DEM BRANDVARME
Med en inbound marketing kampagne får du et helt fundament, der skaber trafik, genererer leads og gør dem varme. Ved at koble content offers, landingssider, pop-ups forms, stærke cta’er & automatiserede e-mails sammen, kan du skabe en marketingmaskine, der leverer leads direkte til salg.
LEAD ADS
Med målrettede lead ads kan du skyde genvej og skabe leads på Facebook, Google, LinkedIn eller der hvor din målgruppe er.
LEAD ADS ER DIN GENVEJ TIL MANGE LEADS PÅ KORT TID
Leads Ads er noget af det mest populære. Du kan indsamle leads direkte på platforme som Google, Facebook, LinkedIn, Instagram osv. Dermed kan du skyde genvej og skabe hurtige resultater med betalte lead ads.
CRO – CONVERSION RATE OPTIMIZATION
Lær hvordan dine besøgende benytter dit website, til kontinuerligt at udvikle og forbedre din kunderejse.
FORSTÅ HVORDAN DINE KUNDER BRUGER DIT WEBSITE
Med en intelligent tilgang til kunders brug af dit website, kan vi lære, hvordan dine kunder bruger din hjemmeside. Kan de finde det de søger, trykker de på den knapper, vi forventer? Vi hjælper dig med at konverteringsoptimere dit website ud fra databaserede indsigter og heatmaps
VIL DU HAVE HJÆLP TIL AT FÅ FLERE LEADS?
Inbound Marketing tilgangen benyttes af ledende virksomheder – både på globalt plan og i Danmark. Det er fordi, det fungerer! Vil du have en gratis gennemgang af dine muligheder? Book et møde og kom igang med det samme.
Bliv klædt på til inbound marketing med vores hjælpsomme artikler
Hos Itch Marketing skriver vi ofte om alt inden for digital marketing og inbound marketing. Vi forsøger at tage den nyeste viden og sætte i en ramme, som er relevant for ejeren samt salgs- og marketingsafdelingen hos små- og mellemstore virksomheder. Vil du blive følge med i den konstante udvikling inden for online marketing, så tag et kig på vores blog eller se vores 3 nyeste blogs her.
Persona – Identificer din ideelle kunde
Du har formentlig en idé om, hvem dine kunder er. Men hvor meget af dette er baseret på antagelser, og hvor meget er baseret på reelle indsigter fra dine kundedata? Før du...
Sådan påvirker du “den rodede midte” af købsrejsen
Det er ikke altid lige nemt at træffe beslutninger. Ofte er det ikke en lineær proces. Handler det om at træffe beslutninger om et køb, kan det være en længerevarende proces. Og det...
Inbound 2020: De nyeste opdateringer til HubSpot
HubSpot har netop afholdt deres famøse Inbound-konference fra Boston. Denne gang var dog en helt anderledes oplevelse, da det foregik virtuelt for mere end 60.000 deltagere pga....