Book et møde

Kortlæg dit content og brug det rigtigt i kunderejsen

Har du svært ved at skabe et overblik over dit content og hvor i kunderejsen det rammer din målgruppe og dine buyer personas?

Download vores Content Strategy Tool og kortlæg dit content, så du sørger for at bruge det de rigtige steder i målgruppens kunderejse.

Ved at kortlægge dit content får du indsigt i, hvorvidt du mangler specifikt indhold til at flytte dine leads længere ned i salgstragten.

Download skabelon

Sæt dit indhold i struktur og ram rigtigt i kunderejsen

Du har styr på at skabe trafik og generere leads med dit fede content, og skal nu bare sørge for at flytte dine leads længere i kunderejsen.

Vi kender det alle. Vi har løbende bygget landingssider og skabt nyt content, der kunne være relevant for vores personaer. Men efterhånden har vi mistet overblikket over, hvor det skal bruges i kunderejsen.

Brug vores Content Strategy Tool til at danne et overblik over alt dit content og kortlæg dem efter dine personaers kunderejse. Du finder hurtigt ud af, at du måske har nogle huller i forhold til at flytte dine leads videre i kunderejsen.

Vores Content Strategy Tool er en oversigt på 5 faner, hvor du kan samle din persona, kunderejse, content strategi, blog kalender og social media planlægning tilknyttet til dit content.

Er alt dit content baseret på awareness fasen? Eller mangler du et overblik over dine Automation flows til hvert stykke content? Saml dit content i ét enkelt værktøj og dan et overblik over dit content for hver af kunderejsens faser og de tilhørende email flows.

Se hvor meget content du har i Awareness, Decision og Consideration fasen for hver af dine personaer og hvor du mangler noget content. Hvilket stykke content skal din blog føre til og hvad skal der så ske? 

Endelig kan du løfte dit content op på et strategisk niveau og planlægge, hvordan hvert enkelt stykke content hjælper med at flytte dit lead til at blive brændvarmt. 

Vores Content Strategy tool giver vi dig muligheden for at strukturere din buyer personaer, content offers og automation flows op imod kunderejsen.