TimeLog

Redesign af visuel identitet bliver rullet ud på nyt website i HubSpot 

SaaS-virksomheden, TimeLog, har fået designet en visuel identitet. Her har særligt deres markante logo fået en plads i rampelyset, hvor det er med til at skabe genkendelighed og bidrage med lækre detaljer.

I samme omgang har TimeLog fået udviklet et nyt website i HubSpot, hvor der blandt andet blev skræddersyet 4 forskellige blog templates for at opfylde deres behov for funktionalitet og overblik både internt og for deres kunder.

timelog-logo-2023-1
timelog - forside - top

TimeLog får optimale betingelser for at nå deres ambitioner med nyt website i HubSpot

TimeLog er en SaaS-virksomhed, der hjælper andre virksomheder med at gøre tidsregistrering let som en leg. De ønskede sig et website, der både visuelt og i forhold til brugeroplevelsen levede op til deres produkt og deres store ambitioner for fremtidig vækst. Og så skulle den røde tråd skinne tydeligt igennem på alle sider for at understøtte brandet og skabe genkendelighed.

Efter et tæt samarbejde og stærkt parløb, bliver alle TimeLogs ønsker nu opfyldt på deres nye website i HubSpot. Her spiller deres logo en fremtrædende rolle, hvor den pink farve og den stærkt genkendelige blomst bliver brugt til at skabe en rød tråd på tværs af alle moduler.

Der er kælet for detaljerne på websitet, hvor specialkodning også har været i spil for at skabe en fuldstændig gennemført brugeroplevelse. En lille detalje er knapperne, der ændrer sig, når cursoren holdes over dem.

Resultatet

TimeLog - sektioner
Impressive work
Nothing else matters
timelog - features
Impressive work
Nothing else matters
timelog - kontaktformular
Impressive work
Nothing else matters
timelog - sektion - 5th element
Impressive work
Nothing else matters
timelog - partner
Impressive work
Nothing else matters
timelog - prisoversigt
Impressive work
Nothing else matters
timelog - menu
ballisagers forside
timelog - knapper-1
Impressive work
Nothing else matters

Specialkodning af blog template giver større overblik og endnu bedre brugeroplevelse

Som udgangspunkt er der kun én blog template med, når man finder et websitetema i HubSpot. Men det var ikke nok for TimeLog. Så vi måtte til tastaturet og i gang med kodearbejdet, så de kunne få hele 4 forskellige templates med forskellige udseender, funktioner og segmenteringsmuligheder. Det giver TimeLog en unik mulighed for at skabe overskuelighed for både deres besøgende og dem selv, når deres bunkevis af forskelligt content og viden skal holdes opdateret og dynamisk. 
TimeLogs specialkodede templates lader dem skabe skræddersyede oplevelser i deres universer centreret omkring: Blog, Ressourcer, Cases og Integrationer.
timelog - guides
timelog - cases
timelog - integrationer
timelog - blog