TimeLog
Redesign af visuel identitet bliver rullet ud på nyt website i HubSpot
SaaS-virksomheden, TimeLog, har fået designet en visuel identitet. Her har særligt deres markante logo fået en plads i rampelyset, hvor det er med til at skabe genkendelighed og bidrage med lækre detaljer.
I samme omgang har TimeLog fået udviklet et nyt website i HubSpot, hvor der blandt andet blev skræddersyet 4 forskellige blog templates for at opfylde deres behov for funktionalitet og overblik både internt og for deres kunder.
Projekttype
Platform
Ydelser i projektet
TimeLog får optimale betingelser for at nå deres ambitioner med nyt website i HubSpot
TimeLog er en SaaS-virksomhed, der hjælper andre virksomheder med at gøre tidsregistrering let som en leg. De ønskede sig et website, der både visuelt og i forhold til brugeroplevelsen levede op til deres produkt og deres store ambitioner for fremtidig vækst. Og så skulle den røde tråd skinne tydeligt igennem på alle sider for at understøtte brandet og skabe genkendelighed.
Efter et tæt samarbejde og stærkt parløb, bliver alle TimeLogs ønsker nu opfyldt på deres nye website i HubSpot. Her spiller deres logo en fremtrædende rolle, hvor den pink farve og den stærkt genkendelige blomst bliver brugt til at skabe en rød tråd på tværs af alle moduler.
Der er kælet for detaljerne på websitet, hvor specialkodning også har været i spil for at skabe en fuldstændig gennemført brugeroplevelse. En lille detalje er knapperne, der ændrer sig, når cursoren holdes over dem.