Årets SMV
Årets SMV er en nonprofit virksomhed, der siden 2022 har stået i spidsen for et årligt arrangement med det formål at hylde personerne i de danske SMV'er. Vi har hjulpet dem med at stå knivskarpt digitalt siden begyndelsen.
Årets SMV har kun et par år på bagen, men deres ambitoner har fra starten været store. Derfor var de med det samme forberedte på, at der skulle investeres i en gennemført digital tilstedeværelse, hvis de skulle lykkes.
I udviklingen af deres website tog vi udgangspunkt i deres designguide og logo for at skabe en tydelig råd tråd og markante grafiske elementer, der bliver brugt på tværs af sitet. Undervejs tilføjede vi til designguiden, så den forblev up-to-date og nemt kunne benyttes til andre marketingmaterialer - både on- og offline.
Projekttype
Ydelser i projektet
Platform
Resultatet
Sømløst sammenspil mellem HubSpot og WordPress
Årets SMV bruger HubSpot som CRM og marketingværktøj. For at skabe så meget synergi som muligt og undgå dobbeltarbejde, skulle deres website i WordPress spille gnidningsfrit sammen med HubSpot. Et godt eksempel er deres formularer, der fodrer data direkte ind i CRM'et, hvor de kan bruges til målrettede marketingemails.