6 grunde til content marketing [Infografik]

6 vigtige grunde til, at content marketing stadig er altafgørende
Samlet i én let og overskuelig infographic. Værs’go!

AwarenessStage_Infographic_Cover2

Få dine 6 gode grunde nu!


Hvorfor du skal bruge tid på Content Marketing, spørger du?

Lige nu skriver du måske nogle Facebook opslag og du bruger en eftermiddag på at skrive en nyhed til din hjemmeside og nyhedsbrev. Men ved du helt konkret, hvad du får ud af den tid, du bruger på det?

Det er faktisk muligt at måle meget præcist på, hvor mange kunder, du får ud af dit marketing arbejde. Det kræver først og fremmest, at du går væk fra firmanyhederne og i stedet skriver direkte til dine kunders problemstillinger.

Det kan du læse meget mere om i vores e-bog. Bare rolig vi har skåret de store buzz words fra og guider dig stille og roligt gennem e-bogen, det vigtigste at overveje, når man skal lave succesfuld marketing.

Lær mere om content marketing ved at trykke her. Du bliver sendt videre til vores store content marketing gennemgang, der lærer dig tricks og principper inden for området. 

 

Aktiv-1@2x-2-400×365

Vi har hjulpet disse kunder til vækst

danbolig_logo-1024×350
asnet-board-logo-1024×192
techpeople-icon-logo-1024×147
Mileage_book_logo_large-1
LOGO_IS-1024×490
{

 

For en virksomhed i vækst er det vigtigt at vores hjemmeside afspejler de ændringer som er sket siden vores opstart og frem til den virksomhed vi er blevet til i dag.

Itch har hjulpet os med et 360 graders review af vores virksomheds behov og beskrevet samt implementeret vores nye hjemmeside baseret på nutidige designprincipper og teknikker. Vi har påskønnet deres knowhow at sparring gennem forløbet og følt os i trygge hænder.   

Kim Fahrenholtz, Direktør Techpeople A/S

Tamim Shaharia

Lead Developer, Focal Inc

Kim Fahrenholtz - Techpeople

ER INBOUND MARKETING NOGET FOR MIG?

Tag en uforpligtende snak med os

Er du  i tvivl om inbound marketing er noget, din virksomhed kan få fordel af? Tag en uforpligtende snak med mig. Som certificeret inbound marketing specialist giver jeg gerne min vurdering. Har du brug for et fif eller råd, så hjælper jeg dig gerne.